Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jd 6830 premium vs. valtra n141 advance  (Luettu 11736 kertaa)

Greenpwr

  • Vieras
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Luetettavuudesta on hankala sanoa, riippuu niin millaisen yksilön sattuu kohdalleen saamaan. Enemmän olen ehkä pahaa lukenut advanceista kuin -30sarjan jontikoista, muutta tiedä nyt sitten.

Samaa valintaa tehtiin tuossa aika tasan vuosi sitten 6630-6930 premium vs n141-t171 advance, jontikkaan päädyttiin. Numerot oli 6630 -07 2400h kun löytyi niin sopivaan rahaan, vaikka isoperäistä olisikin tehnyt mieli.
Portaattomuus ja ajomukavuus nostivat peuran valmetin ohi heittämällä, eikä kyllä vielä oo tarvinnut katua. Jos jotain pitää omalta osa pitäisi sanoa luotettavuudesta, niin itse on jouduttu vaihtamaan viskon kytkin talvella ja nyt sunnuntaina vaihdoin korkeapainepumpun säätimen.

ps. hytinjouset tekisi mieli lisätä jälkeenpäin, alkuperäinen omistaja jättänyt nuukuuksissaan pois.. huonosti vaan löytyy osaa ainakaan käytettynä kolaripeleistä yms.. tuskin on kovin kummoinen homma?

 Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Luetettavuudesta on hankala sanoa, riippuu niin millaisen yksilön sattuu kohdalleen saamaan. Enemmän olen ehkä pahaa lukenut advanceista kuin -30sarjan jontikoista, muutta tiedä nyt sitten.

Samaa valintaa tehtiin tuossa aika tasan vuosi sitten 6630-6930 premium vs n141-t171 advance, jontikkaan päädyttiin. Numerot oli 6630 -07 2400h kun löytyi niin sopivaan rahaan, vaikka isoperäistä olisikin tehnyt mieli.
Portaattomuus ja ajomukavuus nostivat peuran valmetin ohi heittämällä, eikä kyllä vielä oo tarvinnut katua. Jos jotain pitää omalta osa pitäisi sanoa luotettavuudesta, niin itse on jouduttu vaihtamaan viskon kytkin talvella ja nyt sunnuntaina vaihdoin korkeapainepumpun säätimen.

ps. hytinjouset tekisi mieli lisätä jälkeenpäin, alkuperäinen omistaja jättänyt nuukuuksissaan pois.. huonosti vaan löytyy osaa ainakaan käytettynä kolaripeleistä yms.. tuskin on kovin kummoinen homma?

 Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...

 Joo, mut asiansa osaavalle nörtille, joka tajuaa jako-avaimistakin jotain, homma ei ole edes vaikea. Mutta niille maatalon pojille, jotka eivät ihan niin paljon ymmärrä biteistä, kuten minä, voi tulla jopa seinä vastaan.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Cutana

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 471
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Luetettavuudesta on hankala sanoa, riippuu niin millaisen yksilön sattuu kohdalleen saamaan. Enemmän olen ehkä pahaa lukenut advanceista kuin -30sarjan jontikoista, muutta tiedä nyt sitten.

Samaa valintaa tehtiin tuossa aika tasan vuosi sitten 6630-6930 premium vs n141-t171 advance, jontikkaan päädyttiin. Numerot oli 6630 -07 2400h kun löytyi niin sopivaan rahaan, vaikka isoperäistä olisikin tehnyt mieli.
Portaattomuus ja ajomukavuus nostivat peuran valmetin ohi heittämällä, eikä kyllä vielä oo tarvinnut katua. Jos jotain pitää omalta osa pitäisi sanoa luotettavuudesta, niin itse on jouduttu vaihtamaan viskon kytkin talvella ja nyt sunnuntaina vaihdoin korkeapainepumpun säätimen.

ps. hytinjouset tekisi mieli lisätä jälkeenpäin, alkuperäinen omistaja jättänyt nuukuuksissaan pois.. huonosti vaan löytyy osaa ainakaan käytettynä kolaripeleistä yms.. tuskin on kovin kummoinen homma?

 Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...
Siinäpä sitä on taas urpaanilekentan alkua. Kas kun ei tarvitse advisooria
jo öljynvaihtoonki...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Luetettavuudesta on hankala sanoa, riippuu niin millaisen yksilön sattuu kohdalleen saamaan. Enemmän olen ehkä pahaa lukenut advanceista kuin -30sarjan jontikoista, muutta tiedä nyt sitten.

Samaa valintaa tehtiin tuossa aika tasan vuosi sitten 6630-6930 premium vs n141-t171 advance, jontikkaan päädyttiin. Numerot oli 6630 -07 2400h kun löytyi niin sopivaan rahaan, vaikka isoperäistä olisikin tehnyt mieli.
Portaattomuus ja ajomukavuus nostivat peuran valmetin ohi heittämällä, eikä kyllä vielä oo tarvinnut katua. Jos jotain pitää omalta osa pitäisi sanoa luotettavuudesta, niin itse on jouduttu vaihtamaan viskon kytkin talvella ja nyt sunnuntaina vaihdoin korkeapainepumpun säätimen.

ps. hytinjouset tekisi mieli lisätä jälkeenpäin, alkuperäinen omistaja jättänyt nuukuuksissaan pois.. huonosti vaan löytyy osaa ainakaan käytettynä kolaripeleistä yms.. tuskin on kovin kummoinen homma?

 Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...
Siinäpä sitä on taas urpaanilekentan alkua. Kas kun ei tarvitse advisooria
jo öljynvaihtoonki...

 Joo, ei se kiintoavain käänny siinä pultissa, jos ei ole runkonumero syötetty tietokoneelle...
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Kyllä sen autopoverinkin saa kulkemaan ja lujaa...    Kysykää pohjanmaan kavereilta.
6920 loikkii lähes seitsemääkymppiä.   :D :D
Tuskahiki on köyhän sauna...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Kyllä sen autopoverinkin saa kulkemaan ja lujaa...    Kysykää pohjanmaan kavereilta.
6920 loikkii lähes seitsemääkymppiä.   :D :D

 Mihinäpäin sinne pitääs mennä notta kaveereita tierustelamahan?  :D
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Matson^

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...

 Joo, mut asiansa osaavalle nörtille, joka tajuaa jako-avaimistakin jotain, homma ei ole edes vaikea. Mutta niille maatalon pojille, jotka eivät ihan niin paljon ymmärrä biteistä, kuten minä, voi tulla jopa seinä vastaan.  ;)
Onko näin? Tottakai siellä jonkinmoinen ohjainyksikkö/moduuli on joka haistelee hytin oikealle korkeudelle painon yms mukaan... muutta ettäkö se vielä keskustelisi jonkun muun moduulin kanssa? Eihän tuolle ole mitään säätöjä esim. command centterissä, joten kuvittelisi sen olevan aivan oma piirinsä.?. kai?  ???
Onhan toki esim, joissain autoissakin oma valokuitu-looppinsa joka kiertää about kaikkien purkkien kautta ja sitä kautta "keskusyksikkö" käskyttelee eri moduuleja, ja sinnekkin onnistuu lisätä väliin matskua, kunhan päivittää vain varustelistan samalla ;)

Hauska olisi saada kokemusperäistä tietoa, joltain homman jo tehneeltä!

Viimeksi muokattu: 24.08.11 - klo:15:02 kirjoittanut Matson^

Greenpwr

  • Vieras
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...

 Joo, mut asiansa osaavalle nörtille, joka tajuaa jako-avaimistakin jotain, homma ei ole edes vaikea. Mutta niille maatalon pojille, jotka eivät ihan niin paljon ymmärrä biteistä, kuten minä, voi tulla jopa seinä vastaan.  ;)
Onko näin? Tottakai siellä jonkinmoinen ohjainyksikkö/moduuli on joka haistelee hytin oikealle korkeudelle painon yms mukaan... muutta ettäkö se vielä keskustelisi jonkun muun moduulin kanssa? Eihän tuolle ole mitään säätöjä esim. command centterissä, joten kuvittelisi sen olevan aivan oma piirinsä.?. kai?  ???
Onhan toki esim, joissain autoissakin oma valokuitu-looppinsa joka kiertää about kaikkien purkkien kautta ja sitä kautta "keskusyksikkö" käskyttelee eri moduuleja, ja sinnekkin onnistuu lisätä väliin matskua, kunhan päivittää vain varustelistan samalla ;)

Hauska olisi saada kokemusperäistä tietoa, joltain homman jo tehneeltä!

 Kysymällähän nuo selviää, etujousituksen kaipaa kaverikseen origis koppijousitus, mekaaninenkin tehty 6610:aan... APn 40>50 muunnosta joskus selvittelin, pittää yrittää herätä aamulla sen verran aikaseen, että kerkiipi...

Viimeksi muokattu: 25.08.11 - klo:18:06 kirjoittanut Greenpwr

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26076
  • vastustan
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Siellä jousissa ihan kivasti menossa bittiä sinne ja tänne ja takasin, jos jouset laittaa, tietsikalle joutuu syöttämään jonkun toisen jousellisen rattor...kun jontikan runkonumeron että saa uudet komponentit peliin mukaan. Esim. tehtaalla asetettua rengaskokoa ei saa muutettua, että vois huijata autopoveria kovemmin kulkemaan...

 Joo, mut asiansa osaavalle nörtille, joka tajuaa jako-avaimistakin jotain, homma ei ole edes vaikea. Mutta niille maatalon pojille, jotka eivät ihan niin paljon ymmärrä biteistä, kuten minä, voi tulla jopa seinä vastaan.  ;)
Onko näin? Tottakai siellä jonkinmoinen ohjainyksikkö/moduuli on joka haistelee hytin oikealle korkeudelle painon yms mukaan... muutta ettäkö se vielä keskustelisi jonkun muun moduulin kanssa? Eihän tuolle ole mitään säätöjä esim. command centterissä, joten kuvittelisi sen olevan aivan oma piirinsä.?. kai?  ???
Onhan toki esim, joissain autoissakin oma valokuitu-looppinsa joka kiertää about kaikkien purkkien kautta ja sitä kautta "keskusyksikkö" käskyttelee eri moduuleja, ja sinnekkin onnistuu lisätä väliin matskua, kunhan päivittää vain varustelistan samalla ;)

Hauska olisi saada kokemusperäistä tietoa, joltain homman jo tehneeltä!
ei kait edes kuorma-autojen hytin jousituksiin oo vielä elektroniikkaa tar*****, henkilöautoissakin vain kalleimmissa on jousituksessa elektroniikkaa ni mitä sillä nyt sontareen hytin jousissa tehtäs :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

realisti

  • Vieras
Vs: jd 6830 premium vs. valtra n141 advance
Niin nyt tuossa pihassa rötköttää 6830 odottelemassa kuormaimen asennusta, suurin syy jontikan ostoon oli vaihdokin (ap) huono noteeraus muissa liikkeissä. 20h pyörähti mittariin meille tulon jälkeen, että paremmin alkoi kun ap:n kanssa se kun oli noilla tunneilla jo kaksi kertaa remontissa ;D