Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Claas Avero 160 & 240  (Luettu 13256 kertaa)

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Claas Avero 160 & 240
tie sitte mitä nämä tämänpäivän Deutz-Fahrin puimurit on, ei kellään varmaan kokemusta ku ei tuoda maahan...

Yhteen aikaan ne ainakin lähti maasta, vai onko vielläkin Sampon kanssa yhteistyössä??
Kyllä tässä hiljakkoin ainakin oli uusi porilainen deutsin tarroilla varustettuna menossa kohti turkua lavetin kyydissä  ::) 

Calte

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Löytyy se Konekeskon sivuiltakin

Itse en ainakaan ole tuolta 160:stä löytänyt vaikka etsinyt olenkin? Onhan Kesko noita Suomeen toki myynyt jo useampia, nettisivujen päivitys ei vain useinkaan ole suomalaisten maahatuojien parhaita ominaisuuksia  ::)

Juu, jäi mainitsematta että 160 en itsekkään löytänyt, tuodaankohan suomeekaan?
On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Itse en ainakaan ole tuolta 160:stä löytänyt vaikka etsinyt olenkin? Onhan Kesko noita Suomeen toki myynyt jo useampia, nettisivujen päivitys ei vain useinkaan ole suomalaisten maahatuojien parhaita ominaisuuksia  ::)

Olis ne jo tälle puintikautta sellaisen myyny viime talvena...

agricult

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Hmm, mahdoitkohan nyt lukea aloitustani? Viestiketju on nimenomaan viime viikolla tapahtuneesta Avero 160:n esittelystä ja samalla myös 240:een esitellyistä varusteuutuuksista (Contour ja Auto-Contour).

160 siis korvaa viimeisetkin Dominaattorit ja löytyy Keskonkin sivustoilta, kunhan niitä päivittävät. Suomi on epäilemättä yksi 160:n tulevista päämarkkina-alueista.