Kannattaa verrata myös teräpalkkien öljytilavuuksia vaikkapa Kroneen. Niissä on muistaakseni aika isoja eroja. Toisissa sitten laakerit kestää ja toisissa ei...
?? minkä merkityksen tuolle öljytilavuudelle tässä lasket. Ihan heti en keksi mikä sen merkitys olisi, kronessa ja tuossa claasissa varmaan eniten öljyä kun on tuon tyyppinen palkki jossa rattaita kahdessa rivissä, mistä seuraa väkisin isompi tilavuus joten öljyäkin oltava enemmän. Mutta että sillä sinänsä olisi jotain merkitystä kestävyyteen 
Oisko: MItä enempi öljyä niin sitä viileempänä se kestää kun enemmän jäähdyttävää palkin pintaa ja kuitenkin sama lämmitysteho ja toisakseen kestäisikö "puhtaampana" käytössä, ts. vähemmän likapartikkeleita per litra kun enemmän öljyä mihin samat likapartikkelit hammaskosketuksista/laakereista sotketaan?
Eikös se oo vanha kikka nostaa moottorin öljynvaihtoväliä lisäämällä öljytilavuutta
