Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kovettuva kissanhiekka  (Luettu 3572 kertaa)

mah

• Vieras
Vs: Kovettuva kissanhiekka
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D

Ei kannata laittaa baari reissulle noita housuja.

Nuo pussukat kun kovettuu taskuihin voi tulla hassuja väärinkäsityksiä.   ::) ;D

Kyl se riittää, et mun kantapaikassa pyörii yksi shemale, en tod. halua samoille apajille  ::)
Kantapaikka eli kannikoiden välissäkö? ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D

Ei kannata laittaa baari reissulle noita housuja.

Nuo pussukat kun kovettuu taskuihin voi tulla hassuja väärinkäsityksiä.   ::) ;D

Kyl se riittää, et mun kantapaikassa pyörii yksi shemale, en tod. halua samoille apajille  ::)
Kantapaikka eli kannikoiden välissäkö? ???
Kantapäiden  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

• Vieras
Voisikohan kovettuvalla kissanhiekalla tehdä jotain valuhommia. Se vielä turpoaa kovettuessaan  ??? Ehkä juotosbetonin ja etanadynamiitin voisi korvata ko. tuotteella

sorkkis

• Vieras
Voisikohan kovettuvalla kissanhiekalla tehdä jotain valuhommia. Se vielä turpoaa kovettuessaan  ??? Ehkä juotosbetonin ja etanadynamiitin voisi korvata ko. tuotteella
Laakasiilo viljatilalle onnistuu varmasti  ::)

ana111

• Vieras
Tiedättekö tuotteen  ???

Mitäs jos koko maapallo olisi tuollaista materiaalia. Heti kun evoluutio olisi kehittänyt ensimmäisen kissapedon niin koko tellus olisi kivettynyt klimpiksi  :o
Mistä sää oikein ammennat ton sun suuren viisautes? :D :D :D

emo-heikki

• Vieras
Tiedättekö tuotteen  ???

Mitäs jos koko maapallo olisi tuollaista materiaalia. Heti kun evoluutio olisi kehittänyt ensimmäisen kissapedon niin koko tellus olisi kivettynyt klimpiksi  :o
Mistä sää oikein ammennat ton sun suuren viisautes? :D :D :D

Varmaan perinnöllistä ...