Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kovettuva kissanhiekka  (Luettu 3574 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Kovettuva kissanhiekka
Tiedättekö tuotteen  ???

Mitäs jos koko maapallo olisi tuollaista materiaalia. Heti kun evoluutio olisi kehittänyt ensimmäisen kissapedon niin koko tellus olisi kivettynyt klimpiksi  :o

D-Tune

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kovettuva kissanhiekka
First i was like :O but then i lolled cause viestin lähetysaika.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Joharan aivot toimii yötäpäivää... :D
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Pissa...
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D

Strittaat sä taskuus ???

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Pissa...

Strittaat sä taskuus ???
Eikun trooppinen pienilmasto  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Tropiikki...
Strittaat sä taskuus ???
Eikun trooppinen pienilmasto  ;D

No jo on sulla kosteet paikat   :P ::)   ;D ;D ;D

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D

Ei kannata laittaa baari reissulle noita housuja.

Nuo pussukat kun kovettuu taskuihin voi tulla hassuja väärinkäsityksiä.   ::) ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulle kävi sillai hauskasti, kun ostin uudet farkut, että meni pari päivää kunnes rupesin ihmettelemään että mitä ihmeen möykkyjä etutaskuissa on. Noh, tutkin asiaa ja niistä löytyi semmoset liiallisen kosteuden poistoon tarkoitetut silica gel -pussukat! Sinällään oli hyvä juttu kyl  :D

Nuo pussukat kun kovettuu taskuihin voi tulla hassuja väärinkäsityksiä.   ::) ;D

Kyl se riittää, et mun kantapaikassa pyörii yksi shemale, en tod. halua samoille apajille  ::)

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Nuo pussukat kun kovettuu taskuihin voi tulla hassuja väärinkäsityksiä.   ::) ;D

Kyl se riittää, et mun kantapaikassa pyörii yksi shemale, en tod. halua samoille apajille  ::)

Saikko pakit kun yritit ehdotella kivoja aamujatkoja tyttöjen kesken?   ???

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tiedättekö tuotteen  ???

Mitäs jos koko maapallo olisi tuollaista materiaalia. Heti kun evoluutio olisi kehittänyt ensimmäisen kissapedon niin koko tellus olisi kivettynyt klimpiksi  :o

Mistäs muuten tiedät ettei suuri osa maapallosta oikeasti olisi tuota?

Vai mitenkö peruskallio on oikein syntynyt?

pötsjölööm

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Tuota on hyvä laittaa housuun. Hätätilassa kun kusee, niin siinäpä valmis munasuoja.  ;D

Rebel

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuota on hyvä laittaa housuun. Hätätilassa kun kusee, niin siinäpä valmis munasuoja.  ;D

Niin ja baari-iltana laittaa varmuuden vuoks alkkarit täyteeni. Jos ei ala flaksi käymään, niin kusasee sitten housuun, ja odottaa kunnes hiekka turpoaa ja kovettuu.  :D
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tehdäänkö tollai gyprocia  ???

Ojala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Joharan aivot toimii yötäpäivää... :D

Unissaan kirjottelee  ::)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)