Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Taas...  (Luettu 6057 kertaa)

Tuulia

  • Vieras
Taas...
...kuulin, et oli tappaja karannut vankilasta... toistamiseen muutaman päivän sisällä  Päästääköhän ne tahallaan, että pääsevät eroon...vai mikä vaivaa, kun ei porukka pysy enää edes  kalterien takana. Onko linja lepsunut ???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Taas...
...kuulin, et oli tappaja karannut vankilasta... toistamiseen muutaman päivän sisällä  Päästääköhän ne tahallaan, että pääsevät eroon...vai mikä vaivaa, kun ei porukka pysy enää edes  kalterien takana. Onko linja lepsunut ???

minkä  kaltereitten  ???

Tuulia

  • Vieras
Vs: Taas...
...kuulin, et oli tappaja karannut vankilasta... toistamiseen muutaman päivän sisällä  Päästääköhän ne tahallaan, että pääsevät eroon...vai mikä vaivaa, kun ei porukka pysy enää edes  kalterien takana. Onko linja lepsunut ???

minkä  kaltereitten  ???
  Ai niin, sorry...puistotöissähän niitä tappajia nykyisin pidetäänkin... kalterit kun ahdistavat liikaa......  ;D

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Taas...
jäävät palaamatta lomilta? tottahan elinkautisvangeillaki pittää kesälomat olla.. mihinkähän liittoon ne kuuluu ku on noin hyvät edut..? ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Taas...
jäävät palaamatta lomilta? tottahan elinkautisvangeillaki pittää kesälomat olla.. mihinkähän liittoon ne kuuluu ku on noin hyvät edut..? ;D ;D

Olisivatko STTK:n lihanleikkaajia.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sirkussonni

  • Vieras
Jospa....
Jospa se onkin niin, että vartijat "herpaannuttaa" otteensa vangeista siksi, että vankien lukumäärä on kuulemma laskenut. No, sehän johtaa tietenkin siihen, että vartijoilla olisi vähemmän vahdittavaa, elikäs työt uhkaa vähetä. Ja se korjaantuu sillä, että päästetään hiukan pahamaineisia vankeja kadulle, varsinkin sellaisia, joiden vapautuminen on lähitulevaisuudessa-> uutta kakkua pukkaa. Ja lisää turvattomuuden tunnetta kansalaisissa, elikä siis vartijoita lisää tarvittaisiin.........ja palkkaa... ::)

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Taas...
Vankilapsykologi eräässä lehdessä kertoi että se on vankien mielenterveydelle tärkeää että vangit voivat suunnitella pakoa ihan vapaasti ja avoimesti,(annetaankohan niille talon puolesta pohjapiirroksia ja hälytysjärjestelmien ohitusvinkkejä  :o) joten olisikko se viety hiukan pidemmälle ja nyt niitten annetaan karata ettei vain ala ahistamaan,raukkoja ???

Viimeksi muokattu: 05.08.11 - klo:00:13 kirjoittanut yks.9

Tuulia

  • Vieras
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o
Minä kierrän aina kaikki uudet nimimerkit kaukaa, koskaan ei tiedä kuka niistä on Tuulia  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Taas...
ja mites nyt suu pannaan?   lukivat säätietotuksessa että pohosesta alkaa nousta.... tuulia ? :o

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o
Minä kierrän aina kaikki uudet nimimerkit kaukaa, koskaan ei tiedä kuka niistä on Tuulia  :D

Joo... luota vaan vanhaan ja koettuun   ::) :P   ;D ;D ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o
Minä kierrän aina kaikki uudet nimimerkit kaukaa, koskaan ei tiedä kuka niistä on Tuulia  :D

Joo... luota vaan vanhaan ja koettuun   ::) :P   ;D ;D ;D
Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran Tuulia - aina Tuulia.   :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Mato

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 58
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o

Minä kierrän kaikki psykologit kaukaa, on ne sen verran hullua porukkaa.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Taas...
Minä ainaskin kierrän  kaikki puistotyöntekijät kaukaa, niissä kun voi olla paloittelumurhaajia!   :o  Joskus luin jostain psykologian kirjasta, että kerran tappaja - aina tappaja.   :o

Minä kierrän kaikki psykologit kaukaa, on ne sen verran hullua porukkaa.
Minä kierrän Auliksen kaukaa  ;D ;D

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Taas...
Vankeinhoidon voisi ulkoistaa esim. venäjälle. Kauas siperian taakse vaan ja jos sattuu karkaamaan niin ei heti ole takaisin kotimaassa  ;D
Kallista se on tuo vanginpito jos 60 tonnia vuoteen maksaa vankipaikka  ???
Voiskohan niistä lomista, viihteistä ja muistakinn vähän tinkiä? Ja laittas vaikka pari tyyppiä samaan selliin.