Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sängen pituus  (Luettu 9298 kertaa)

caseman

  • Vieras
Vs: Sängen pituus
5-10 senttiä on mielestäni sopiva. Korjuu on helpompaa, kun ei tarvitse noukkimella maata raapia.

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: Sängen pituus
rapamaalla pakkaa olla joitaki uria aina:/

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Sängen pituus
Mulle opetettiin maatalousoppilaitoksessa, että oikeaoppinen sängen pituus on kämmenen mitta...aika pitkä sänki. Millään ei saa niin pitkäks kasvatettua  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Sängen pituus
Mulle opetettiin maatalousoppilaitoksessa, että oikeaoppinen sängen pituus on kämmenen mitta...aika pitkä sänki. Millään ei saa niin pitkäks kasvatettua  ???

Tuohan taas riippuu siitä, miten syvään sen kämmenen tyrkkää

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Sängen pituus
Mulle opetettiin maatalousoppilaitoksessa, että oikeaoppinen sängen pituus on kämmenen mitta...aika pitkä sänki. Millään ei saa niin pitkäks kasvatettua  ???

Sun tarttee ottaa jotain testosteronivalmisteita jos oma tuotanto on vanhuuden myötä heikkenemään päin. ;)

Ps. Tiedäthän sinä "naisena" olevasi sexyimmillään kun saat kasvatettua sängestä kunnon turkin navasta häntäluuhun asti? :-*

Viimeksi muokattu: 02.08.11 - klo:18:54 kirjoittanut pappavolovo

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Sängen pituus
Mulle opetettiin maatalousoppilaitoksessa, että oikeaoppinen sängen pituus on kämmenen mitta...aika pitkä sänki. Millään ei saa niin pitkäks kasvatettua  ???

Senkö takia olet jonnu miesten perään, että niillä on pienemmät kämmenet? Mahtuu syvemmälle?