Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalouden säästöt  (Luettu 13209 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Maatalouden säästöt
Tuli eilisehtoona keskusteltua yhden päättävässä asemassa olevan henkilön kanssa maataloustukien leikkauksista.

Ainoat mahdollisuudet, mitkä itse voidaan leikata, on pohjoinen tuki ja lomitusrahat. 100- 200 milj e. Ensi alkuun.

Viimeksi muokattu: 27.07.11 - klo:11:58 kirjoittanut minä-itte

Wejjo

• Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Maatalouden säästöt
Tuli eilisehtoona keskusteltua yhden päättävässä asemassa olevan henkilön kanssa maataloustukien leikkauksista.

Ainoat mahdollisuudet, mitkä itse voidaan leikata, on pohjoinen tuki ja lomitusrahat. 100- 200 milj mk. Ensi alkuun.

onko kyseessä ns. eräs mies?

http://www.youtube.com/watch?v=Tc6lVjQoACw

Suuri Ajattelija

• Vieras

Ainoat mahdollisuudet, mitkä itse voidaan leikata, on pohjoinen tuki ja lomitusrahat. 100- 200 milj mk. Ensi alkuun.
Käännäppäs tuokin voitoksesi vaikkapa alkuun miettimällä, paljonko käytät aikaa jauhaen paskaa Agronetissä. Jos senkin ajan olisit lomittajana, tulisi siitäkin rahaa ja vähemmän katkeruuta ja pahaa mieltä. :)

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä minä-itelle löytyy noita eräitä. Ja kaikki juttelu tapahtuu illalla :)
Aika säälittävää.

mixutech

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

100 - 200 milj mk?

mixutech

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Käännäppäs tuokin voitoksesi vaikkapa alkuun miettimällä, paljonko käytät aikaa jauhaen paskaa Agronetissä. Jos senkin ajan olisit lomittajana, tulisi siitäkin rahaa ja vähemmän katkeruuta ja pahaa mieltä. :)

Mää-ite tuskin liittyy maatalouteen muuten kuin vihaamlla sitä.
Kommenteista päätellen hän on työtön punikki...

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

100 - 200 milj mk?

Minä-itte elää menneisyydessä. Siksi sillä pyörii noi markat vielä. Ja näyttäähän luku isolta, jos ei älyä kattoo missä valuutassa.

minä-itte

• Vieras

100 - 200 milj mk?

Minä-itte elää menneisyydessä. Siksi sillä pyörii noi markat vielä. Ja näyttäähän luku isolta, jos ei älyä kattoo missä valuutassa.

...tsot, tsot. tuleva presidentti Väyrynen ilmoitti aamulla, että siirrymme markkoihin takaisin.

minä-itte

• Vieras
Aika säälittävää.

8.48 illalla?

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Aika säälittävää.

8.48 illalla?

Kyllä meillä päin ehtoo tarkottaa iltaa, en tiedä siellä päin.

Horttanainen

• Vieras
Tosi rasittavia nämä  " Argumentum ad hominem" -keskustelut, missä keskustellaan enemmän keskustelijoista, kuin varsinaisesta aiheesta.

Aulis Anttila

• Vieras
Aiheet...
Tosi rasittavia nämä  " Argumentum ad hominem" -keskustelut, missä keskustellaan enemmän keskustelijoista, kuin varsinaisesta aiheesta.

Sen tarttee johtuu keskustelijoista, joo   ::) ::) ::)

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä-ittel noita mielikuvituskavereita riittää.

supersammakko

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • You're a slave to money then you die
Joopa, aloitus oli mitä oli ja aloittaja on mitä on, mutta kyllä minäkin pidän lomituspalvelua ihan leikkauslistan kärkipäässä..
Nothing is Something Worth Doing

Aulis Anttila

• Vieras
Älä huoli...
Vs: Maatalouden säästöt...  Joopa, aloitus oli mitä oli ja aloittaja on mitä on, mutta kyllä minäkin pidän lomituspalvelua ihan leikkauslistan kärkipäässä..

Älä huoli... kyllä leikataan   ::) :P