Vaihdettiin uusi hihna ylöön niin onkohan se nyt vielä liian löysällä vai minkä takia terälaput kilkattaa toisiinsa kiinni. Lautaset käänneltiin sellasiin asentoihin, että vierekkäisten lautasten terät tulee eri aikaan teräpalkin päälle eli ei ottais yhteen, mutta kun koneen käynnistää niin jo alkaa kilkatus ja kipinöinti. Ohjesäännön mukaan hihnan kireys kuitenkin pitäis olla sellanen, että yhdestä lautasesta kun pitää kiinni, niin toista on voitava helpohkosti käsin pyörittää.
No, noissa hihnavehkeissä pitäisi lautasten olla eri korkeudella, eli vuorotellen ylempänä ja alempana. Menikö lautaset varmasti oikeaan järjestykseen, ettei ole samalla korkeudella olevat vierekkäin?
Hammaspalkeissa sitten homma perustuu tuohon lautasten asentoon toisiinsa nähden, ei sitä hihnavedolla voikaan noin toteuttaa kun ne hihnat luistaa joka tapauksessa.