Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MF 6600 ja 7600 sarja  (Luettu 12494 kertaa)

jiipee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 56
MF 6600 ja 7600 sarja
Milloinkahan noi sit esitellään virallisesti jostain luin et elokuussa...7624 onkin jo ehdolla vuoden traktoriksi.. kuvia ei hirveesti ole missään...
tossa nyt yks.

http://www.nilehnteknik.se/?p=14249

Vai onks noi nyt vaan välisarja 7400 sarjan ja 8600 välille?

Viimeksi muokattu: 15.07.11 - klo:17:29 kirjoittanut jiipee

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Milloinkahan noi sit esitellään virallisesti jostain luin et elokuussa...7624 onkin jo ehdolla vuoden traktoriksi.. kuvia ei hirveesti ole missään...
tossa nyt yks.

http://www.nilehnteknik.se/?p=14249

Vai onks noi nyt vaan välisarja 7400 sarjan ja 8600 välille?

Surkea pettymys, että hytti näyttää olevan kehitelmä vanhasta MF:n ohjaamorungosta, eikä uusi, MF 8600:ssa ja Valtra S:ssä käytetty Beauvais'n tuote.

Dynashift

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 227
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Seon onni että näin on. Koska vanhaa ohjaamorunkoa parempaa ei olekkaa.. Hyvät sopivan kokoset ovet ja pieni takalasi. 8600 sarjas kun on se leveä kaareva takalasi joka ulottuu hieman ohjaamon sivuille kahen puolen.. Eivät saa lasia talvella auki ollenkaan kun lunta ja jäätä lokasuojan päällä.

Verku

Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Seon onni että näin on. Koska vanhaa ohjaamorunkoa parempaa ei olekkaa.. Hyvät sopivan kokoset ovet ja pieni takalasi. 8600 sarjas kun on se leveä kaareva takalasi joka ulottuu hieman ohjaamon sivuille kahen puolen.. Eivät saa lasia talvella auki ollenkaan kun lunta ja jäätä lokasuojan päällä.

Olen samaa mieltä, tuo 3000 sarjasta periytyvä koppi vaan sopii omaankin makuun.... ;D
Kypsä tapaus

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Seon onni että näin on. Koska vanhaa ohjaamorunkoa parempaa ei olekkaa.. Hyvät sopivan kokoset ovet ja pieni takalasi. 8600 sarjas kun on se leveä kaareva takalasi joka ulottuu hieman ohjaamon sivuille kahen puolen.. Eivät saa lasia talvella auki ollenkaan kun lunta ja jäätä lokasuojan päällä.

Olen samaa mieltä, tuo 3000 sarjasta periytyvä koppi vaan sopii omaankin makuun.... ;D

Ei vieläkään verkuun koppia joka sopisi muidenkin kuin verkustien makuun :P
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Seon onni että näin on. Koska vanhaa ohjaamorunkoa parempaa ei olekkaa.. Hyvät sopivan kokoset ovet ja pieni takalasi. 8600 sarjas kun on se leveä kaareva takalasi joka ulottuu hieman ohjaamon sivuille kahen puolen.. Eivät saa lasia talvella auki ollenkaan kun lunta ja jäätä lokasuojan päällä.

Olen samaa mieltä, tuo 3000 sarjasta periytyvä koppi vaan sopii omaankin makuun.... ;D

Ei vieläkään verkuun koppia joka sopisi muidenkin kuin verkustien makuun :P

 Ei vieläkään verkua joka...   ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Ohjaamo on mainio, mutta kilpailijoilla tuntuu olevan suuntaus selvästi tilavampiin. JD 6R:ssä näyttää tosin kulkutie apumiehen istuin taiteltuna olevan edelleen ahdas.

Beige sisustusväri MF:ssä ei miellytä, melkein yhtä 80-lukua kuin JD:n iänikuinen ruskea.

Toinen seikka mitä hämmästelen on se, miksi uusi 5400-sarja on nimetty edelleen 5400:ksi eikä 5600-sarjaksi?

Verku

Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Seon onni että näin on. Koska vanhaa ohjaamorunkoa parempaa ei olekkaa.. Hyvät sopivan kokoset ovet ja pieni takalasi. 8600 sarjas kun on se leveä kaareva takalasi joka ulottuu hieman ohjaamon sivuille kahen puolen.. Eivät saa lasia talvella auki ollenkaan kun lunta ja jäätä lokasuojan päällä.

Olen samaa mieltä, tuo 3000 sarjasta periytyvä koppi vaan sopii omaankin makuun.... ;D

Ei vieläkään verkuun koppia joka sopisi muidenkin kuin verkustien makuun :P

 Ei vieläkään verkua joka...   ;D

Noh noh poijat, vaikka oottakin runkkareita, ei sitä tarvi paikata toisten vehkeitä haukkumalla.

 ;D
Kypsä tapaus

Verku

Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Ohjaamo on mainio, mutta kilpailijoilla tuntuu olevan suuntaus selvästi tilavampiin. JD 6R:ssä näyttää tosin kulkutie apumiehen istuin taiteltuna olevan edelleen ahdas.

Beige sisustusväri MF:ssä ei miellytä, melkein yhtä 80-lukua kuin JD:n iänikuinen ruskea.

Toinen seikka mitä hämmästelen on se, miksi uusi 5400-sarja on nimetty edelleen 5400:ksi eikä 5600-sarjaksi?

Tulikos siihen jotakin uutta? Konepeitto?

Ei oo esitettä tullu eikä jaksa netistä kattella. ;D
Kypsä tapaus

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Uusi 7100 sarjakin löytyy.

Siinä on vallumiehiä varten keppiviidakkokin vakiona.

http://www.masseyferguson.com/EMEA/int-en/products/tractors/mediumhp/295.aspx

"- Synchromesh transmission with 12 forward and 5 reverse speeds allows the operator to quickly and easily choose the correct gear for the application."

Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Ohjaamo on mainio, mutta kilpailijoilla tuntuu olevan suuntaus selvästi tilavampiin. JD 6R:ssä näyttää tosin kulkutie apumiehen istuin taiteltuna olevan edelleen ahdas.

Beige sisustusväri MF:ssä ei miellytä, melkein yhtä 80-lukua kuin JD:n iänikuinen ruskea.

Toinen seikka mitä hämmästelen on se, miksi uusi 5400-sarja on nimetty edelleen 5400:ksi eikä 5600-sarjaksi?
No joo tuossa massikassa apumiehen istuin ei varmaan kulkua häiritse mutta ei siinä kyllä pysty istunmaankaan...  :P Mutta ei tuossa jonnikassa apumiehen istuin pitäis ahdistaa kun se kääntyy myös istuin osan kanssakin...

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Toinen seikka mitä hämmästelen on se, miksi uusi 5400-sarja on nimetty edelleen 5400:ksi eikä 5600-sarjaksi?

Ei tainnut juuri mikään muuttua. Oikeastaan olisivat kyllä saaneet muuttaa numerosarjaa jossain siinä vaiheessa kun keppilaatikko vaihtui Dyna4:een, ja perkiisselit susidiiseleihin.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Uusi 7100 sarjakin löytyy.

Siinä on vallumiehiä varten keppiviidakkokin vakiona.

http://www.masseyferguson.com/EMEA/int-en/products/tractors/mediumhp/295.aspx

"- Synchromesh transmission with 12 forward and 5 reverse speeds allows the operator to quickly and easily choose the correct gear for the application."



jumankauta! 620ds moottori 12 pykäläinen ZF t-600 ja ZF etuakseli. koska noita saa?  taitaa olla lämpösempien maiden markkinoille...harmi. sopis kotimaisillekkin karvakäsille. perä näyttää isonnetulta 185:n perältä... tuskin kulkevat 30 kovempaa...

Viimeksi muokattu: 18.07.11 - klo:21:30 kirjoittanut retku

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
jumankauta! 620ds moottori 12 pykäläinen ZF t-600 ja ZF etuakseli. koska noita saa?  taitaa olla lämpösempien maiden markkinoille...harmi. sopis kotimaisillekkin karvakäsille. perä näyttää isonnetulta 185:n perältä... tuskin kulkevat 30 kovempaa...

VELOCIDADES 30.7 km/h.

MFV8

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 410
Vs: MF 6600 ja 7600 sarja
Toinen seikka mitä hämmästelen on se, miksi uusi 5400-sarja on nimetty edelleen 5400:ksi eikä 5600-sarjaksi?

Ei tainnut juuri mikään muuttua. Oikeastaan olisivat kyllä saaneet muuttaa numerosarjaa jossain siinä vaiheessa kun keppilaatikko vaihtui Dyna4:een, ja perkiisselit susidiiseleihin.


Onhan näissä uusissa edelleen Perkinsit. Ja peräreppu ainakin ulkonäön puolesta uudistettu, mainostavat kevyemmäksi jä vähemmän tehoa syöväksi. Nuo uudet mallithan painaa alle 4 tonnia, vanhat tais mennä reilusti yli?
"NEW rear axle design:
Specifically designed for this tractor, the
new rear axle offers electro-hydraulic PTO
speed selection and electro-hydraulic
creeper control. Its compact design allows
for excellent ground clearance."

Sjoen Keskon pihalla muuten oli 6455 tuolla samanlaisella viistokeulalla kuin nämä uudet 5400:t. http://kuvablogi.com/nayta/3142476/