Viimeksi muokattu: 11.07.11 - klo:21:59 kirjoittanut apilas
Viimeksi muokattu: 11.07.11 - klo:18:54 kirjoittanut minä-itte
Paskat se mitään paskaa kirjoita, nytkään. Tilanne on se että kaikille viljalajeille ei anneta syksyn hintaa tällähetkellä ollenkaan.Eivät tohdi.
Tämä on huolestuttavaa, hyvin huolestuttavaa, oli odottanut että ainakin 200 € tulee saamaan tonnilta vehnää.
Just, just:https://www.avenakauppa.fi/Forms/Ostohinnat.aspxapilaattori kirjuuttaa paskaa niinkuin aina
Kyllä viljelijöitä vedetään taas kölin alta niin että pauhina vaan käy.
Lainaus käyttäjältä: pappavolovo - 11.07.11 - klo:19:02Paskat se mitään paskaa kirjoita, nytkään. Tilanne on se että kaikille viljalajeille ei anneta syksyn hintaa tällähetkellä ollenkaan.Eivät tohdi.Paskaa kirjuuttaa...Avena hinnoittelee
Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 11.07.11 - klo:21:58Kyllä viljelijöitä vedetään taas kölin alta niin että pauhina vaan käy. kiitos kokkari maatalousministerin eikö niin minä-itte
Lainaus käyttäjältä: apilas - 11.07.11 - klo:22:01Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 11.07.11 - klo:21:58Kyllä viljelijöitä vedetään taas kölin alta niin että pauhina vaan käy. kiitos kokkari maatalousministerin eikö niin minä-itte koskista ei kukkaa korvaa