Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ajatteleeko kukaan lasta?  (Luettu 4563 kertaa)

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Ajatteleeko kukaan lasta?
Onko ihmisen seuraava vaihe evoluutiossa itse-siittoisuus jää nähtäväksi jälkipolville  ;D ;D ;D
En malta vielä olla palaamatta tähän aiheeseen itsesiittoisuudesta, sillä mielestäni edes sen mainitseminen keskustelussa paljastaa välittömästi asenteen mikä kirjoittajalla on seksiin. Seksi on vain lisääntymista varten. Täytyy kuitenkin huomauttaa, että monet eivät ole samaa mieltä tämän hyvin perikristillisen kannan kanssa ja harrastavat seksiä ihan vain sen vuoksi että se on hauskaa...  ;D

 *** Lyönpä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Eli vastaan nyt penäämääsi kysymykseen lapsen ns. onnellisuudesta homoperhe vs. heteroperhe. Edellämainitulla vastakkainasettelulla ei ole asian kanssa tekemistä mielestäni.

Seuraava kärpänen onkin sitten tämä diagnoosi jonka teit loppukevennyksestäni. Se on mielenkiintoinen. Ja loppupeleissä voisin sen vaikka hyväksyäkin. Sillä itse ainakin vieraissa käydessä painan mieluiten paljaalla. Kai se ajatus, että pannaan nyt tuokin muija tiineeks, mua sitten kiihottaa  ;)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ajatteleeko kukaan lasta?
*** Lyönpä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Eli vastaan nyt penäämääsi kysymykseen lapsen ns. onnellisuudesta homoperhe vs. heteroperhe. Edellämainitulla vastakkainasettelulla ei ole asian kanssa tekemistä mielestäni.
Ok, eli me voimme siis ainakin tältä osin hyväksyä adoptio-oikeuden homoille. Keksitkö vielä jotain hyvää syytä jolla perustelet kielteisen kannan asiaan? Jos keksit, niin epäilen että sitten joudumme keskustelemaan siitä, miten laajasti ja millä perusteella valtaväestön pitäisi hyväksyä homoutta ja mitkä ovat homojen oikeudet olla sellaisia kuin ovat, sillä senhän jo hyväksyimme, että lapselle tällä kasvuympäistöllä ei ole juurikaan merkitystä.

Seuraava kärpänen onkin sitten tämä diagnoosi jonka teit loppukevennyksestäni. Se on mielenkiintoinen. Ja loppupeleissä voisin sen vaikka hyväksyäkin. Sillä itse ainakin vieraissa käydessä painan mieluiten paljaalla. Kai se ajatus, että pannaan nyt tuokin muija tiineeks, mua sitten kiihottaa  ;)
Heh, heh, toi oli aika hyvä.  :D

Viimeksi muokattu: 06.07.11 - klo:11:38 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Ajatteleeko kukaan lasta?

Ok, eli me voimme siis ainakin tältä osin hyväksyä adoptio-oikeuden homoille. Keksitkö vielä jotain hyvää syytä jolla perustelet kielteisen kannan asiaan? Jos keksit, niin epäilen että sitten joudumme keskustelemaan siitä, miten laajasti ja millä perusteella valtaväestön pitäisi hyväksyä homoutta ja mitkä ovat homojen oikeudet olla sellaisia kuin ovat, sillä senhän jo hyväksyimme, että lapselle tällä kasvuympäistöllä ei ole juurikaan merkitystä.

 *** Niin. Ei minulla mitään tarvetta ole keksiä. Sitäpaitsi jo tähänkin asti on homoperheillä ollut periaatteessa paremmat edellytykset hankkia lapsi verrattuna esim. heteroparin naisesta johtuvaan lapsettomuuteen. Kysymys on siis biologisesta lapsesta. Kuten hyvin tiedät, on kohdunvuokraus ollut suomessa kiellettyä. Nyt ilmeisesti valoa alkaa senkin tunnelin päässä sarastaa. Mielestäni se on aivan yhtä tärkeä oikeus kuin adoptio-oikeus homoperheille.
Selvennän vielä tuota alkua. Nykyään siis annetaan sekä hedelmällisyyshoitoa ilman mitään homoseulaa ja hyvä niin. Sekä mahdollisuus käyttää spermapankkia on myös samoin rajoittamaton. Vertailu perustuu siis  lesboparien mahdollisuuteen hankkia biologinen jälkeläinen. Toki vain osittainen. Mutta eikö heteropareillekin olisi moinen oikeus suotava ja vieläpä niinkin että kohdunvuokraajan munasolutkin olisi käytettävissä. Arvokeskustelun paikka siinä kuin kaikki edellä jo esille tulleet,eikös ?!

Aulis Anttila

  • Vieras
Ajatteleeko kukaan lasta...
Ei ainakaan eräässä uskonnollisessa liikkeessä... kun omia lapsia raiskataan...