Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ohutta asfalttia.  (Luettu 3705 kertaa)

nilihaara

  • Vieras
Ohutta asfalttia.
  Peruutin eilen kaupungin pikkukadunpäästä talon pihaan. Kadun päässä oli vuoden vanhaa, noin kolme senttiä paksua asfalttia joka irtosi kärrin ja etupyörien alla. Tasasin minkä voin mutta jäi siihen jäljet. Onko siis norsun pysyttävä poijes etelän kaupungeista, taitaa vain Kemijärven kadut olla enää vanhaa kunnon asfalttia?   8)

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5895
Vs: Ohutta asfalttia.
Tuohan on sitten melkein kuin sirotepinta.

Talvella motomies puhui että oli joku vuosi sitten hakannut kesällä meille johtavan tien varressa ja joutunut kaatamaan tien ja sähkölinjan välissä olleita tukkimäntyjä tieltä käsin.

Telan mukana oli lähtenyt ihan suoraan ajaessa päällyste kuoriutumaan mukaan... Sanoi että aika siististi painui takaisin paikoilleen kun hiljaa peruutti..

nilihaara

  • Vieras
Vs: Ohutta asfalttia.
    Miten lie noi vastuu asiat mun tapauksessa? Oon varovasti vastaillu tänään puhelimeen josko kaupunki alkaa kysellä perään, ei vielä ainakaan oo kuulunu mitään. Kenen vastuu, sanokaa kokeneemmat. 8)

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Ohutta asfalttia.
Vastuu-asiassa on merkitystä sillä miksi olit siellä ajamassa. Jos oli kutsuttu työhön, niin kutsuja saa huolehtia ja on velvollinen kertomaan reitin heikkoudesta etukäteen.

Muuten vaan kyläreissuilla parempi jos kukaan ei sitten nähnyt mitään ja ei ainakaan muista mitään.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ohutta asfalttia.
Luulen että kolmen sentin paksuisen pinnan rikkoutumisesta ei isoa haloota nouse :)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Ohutta asfalttia.
Luulen että kolmen sentin paksuisen pinnan rikkoutumisesta ei isoa haloota nouse :)
Korkeintaan asfalttifirman puhelin voi kuumentua, että miks te näin ohkasen kerroksen ootta laittanu...
tethering holes to their concave windings

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Ohutta asfalttia.
Luulen että kolmen sentin paksuisen pinnan rikkoutumisesta ei isoa haloota nouse :)
Korkeintaan asfalttifirman puhelin voi kuumentua, että miks te näin ohkasen kerroksen ootta laittanu...

Joo. Eipä ole muuten kovin hääviä näiden Änseeseeseen ynnä muiden asfaltit nykyään. Tai tietty jos halvalla yritetään saada niin eihän siitä hyvää voi tullakkaan.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ohutta asfalttia.
Kiristyneessä kilpailutilanteessa haetaan oikeaa paksuutta että valituksia tulee ainoastaan "sopivasti" :)