Viimeksi muokattu: 28.06.11 - klo:13:26 kirjoittanut minä-itte
Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään tosikoilta....=vain AuA ja minä-itte jää jäljelle.
Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään kaikilta tosikoilta....= vain AuA ja minä-itte jäävät jäljelle.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.06.11 - klo:13:17Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään kaikilta tosikoilta....= vain AuA ja minä-itte jäävät jäljelle. Elä hulluja kirjoittele. Tuo on se uni minkä viime yönä näit.
Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.06.11 - klo:13:17Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään kaikilta tosikoilta....= vain AuA ja minä-itte jäävät jäljelle. ...ja jo loppuu isäntien uho...
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 28.06.11 - klo:14:02Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.06.11 - klo:13:17Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään kaikilta tosikoilta....= vain AuA ja minä-itte jäävät jäljelle. ...ja jo loppuu isäntien uho... *** Ainahan se passaa, että Isännät uhoo, sentään omistetaan Isänmaa. Mutta kun nää maattomat ( alle 500ha ) tälläkin palstalla koko ajan leukojaan louskuttaa ja toistelevat sanontojaan, niin se on syvältä. No, onhan köyhilläkin hupinsa oltava
Lainaus käyttäjältä: Aimo Jortikka - 28.06.11 - klo:19:33Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 28.06.11 - klo:14:02Lainaus käyttäjältä: minä-itte - 28.06.11 - klo:13:17Agronet ylläpito on päättänyt, että "vapaa sana" -osio kielletään kaikilta tosikoilta....= vain AuA ja minä-itte jäävät jäljelle. ...ja jo loppuu isäntien uho... *** Ainahan se passaa, että Isännät uhoo, sentään omistetaan Isänmaa. Mutta kun nää maattomat ( alle 500ha ) tälläkin palstalla koko ajan leukojaan louskuttaa ja toistelevat sanontojaan, niin se on syvältä. No, onhan köyhilläkin hupinsa oltava Joo... ei oo ku 5.5ha - ja seki vuokramaata
oikein surkapitalisti! ei oo kuin tuulen pieksämä perse!