Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Sinähän voisit järjestää meille kostean myynninedistämisillan. Takaan, että saat vähennyksiä riittämiin ja hyvällä tuurilla kenties muutaman asiakkaankin
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 21.06.11 - klo:19:55Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Sinähän voisit järjestää meille kostean myynninedistämisillan. Takaan, että saat vähennyksiä riittämiin ja hyvällä tuurilla kenties muutaman asiakkaankin Harkitsen asiaa ´. Ei kerrota JoHaRalle mitään , pitää minua huijarina .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Pyyntö välitetty verottajalle...
Lainaus käyttäjältä: krest yanin - 21.06.11 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Pyyntö välitetty verottajalle... Verottaja ei takuulla luovu viinakuiteistaan. Verottajan viinakuitit saattaavat kuulua salassapidettäviin asioihin.
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Mitäs edustamista sorkkahoidossa on?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:19:49Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja . Ole hyvä
Tuli muuten mieleen... Mitäs jos oikeasti kävisi viinakaupassa, ottaisi kuitin talteen ja vielä lähettäisi sen sorkkikselle ? Ei tämä ideana ihan huono ole
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.06.11 - klo:08:01Tuli muuten mieleen... Mitäs jos oikeasti kävisi viinakaupassa, ottaisi kuitin talteen ja vielä lähettäisi sen sorkkikselle ? Ei tämä ideana ihan huono ole Ivalon Alkon lappu ei ole kovinkaan uskottavaa "aineistoa"... ei sillä sen alvipellen jätkän sorkkatelineromulla pääse ees Loimaalle saakka
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 22.06.11 - klo:08:12Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.06.11 - klo:08:01Tuli muuten mieleen... Mitäs jos oikeasti kävisi viinakaupassa, ottaisi kuitin talteen ja vielä lähettäisi sen sorkkikselle ? Ei tämä ideana ihan huono ole Ivalon Alkon lappu ei ole kovinkaan uskottavaa "aineistoa"... ei sillä sen alvipellen jätkän sorkkatelineromulla pääse ees Loimaalle saakka Nuo kuitit voisi laittaa vaalenpunaisiin kirjekuoriin... vähän hajuvettä päälle. Ilo olisi aamiaisella availla tuollaisia kirjeitä, vaikkakin rva Sorkan syliin tarjoilemat aamukahvit voisivatkin poltella kiveksiä