Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sovitaanko .....  (Luettu 3258 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Alkon kuitti...
Tuli muuten mieleen... Mitäs jos oikeasti kävisi viinakaupassa, ottaisi kuitin talteen ja vielä lähettäisi sen sorkkikselle ? Ei tämä ideana ihan huono ole  ;D ;D ;D

Ivalon Alkon lappu ei ole kovinkaan uskottavaa "aineistoa"... ei sillä sen alvipellen jätkän sorkkatelineromulla pääse ees Loimaalle saakka   :P :P :P   ;D ;D ;D

Nuo kuitit voisi laittaa vaalenpunaisiin kirjekuoriin... vähän hajuvettä päälle. Ilo olisi aamiaisella availla tuollaisia kirjeitä, vaikkakin rva Sorkan syliin tarjoilemat aamukahvit voisivatkin poltella kiveksiä  ;D :D :o ::)

Mennenillä hajustetut vaaleansiniset kuoret uskottavampia.

Juuri näin toimimme  8) Minä lähetän, ehkä pyydän vielä paragonin oikealla nimellä  ???  ;D

sorkkis

• Vieras
Vs: Sovitaanko .....
Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja .  8)
Mitäs edustamista sorkkahoidossa on? ???

Noh... niitä alvikursseja se toi sorkkahöyläpenkki käy pitämässä... ja haaveilee tietty panevansa naapurikylän akkoja... kallista haaveilua on  :P :P   ;D ;D ;D
Jos Aulis ei satu tietämään saa firmat poistaa verotuksessa edutuskuluja . Asiakkaan ei tarvii osallistua vaan hipat voi pitää kenen kanssa huvittaa .

Eikös Toimittajilla ole piikki lehdenlaskuun juominkien suhteen .  :D

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Lähetätte Juhannusviinojen ostokuitit mulle (ilmatteeks tietenkin ) . Edustuskulut on jääny vähiin ja firma kaipaa poistoja .  8)
Jos viimeksi virosta vedättämäni viinalastin kuitit esittäisi verottajalle edustuskuluina niin olisi siinä kyllä verokarhu kummissaan :D :D  Eipä sillä, ei ole noita kuitteja tullut talletettua :)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Käykö Nuorgamin viinakaupan kuitit tositteeksi.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Kuitit...
Käykö Nuorgamin viinakaupan kuitit tositteeksi.

Eiköhä... siinä ku Nykin 42ST:n kuititki - joku tääl saattaa tietää mitä niil on ostettu ja maksettu  ::)  ;D