Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe EHEC-epidemia oli tahallaan aiheutettu  (Luettu 2851 kertaa)

Lohisoppa

• Vieras
http://www.magneettimedia.com/?p=6352#comment-3029

Kyse ei ollut sattumasta.

Muutamia vaihtoehtoja:

Syyksi on esitetty bioterrorismia mutta myös pyrkimystä epidemian varjolla ottaa koko maailman ruokatuotanto tiukkaan hallitusten kontrolliin sekä halua saada ihmiset pelkäämään tuoreruokaa.

Tuoreruoan pelko johtaisi teorian mukaan entistä suurempaan ravintolisien ja lääkkeiden tarpeeseen, mikä taas lisää myyntiä.

Aika huimaa spekulointia, jos pitää paikkaansa, niin rankkaa peliä maailman suuret elintarvikeyritykset pelaavat.

Sepedeus

• Vieras
Vs: EHEC-epidemia oli tahallaan aiheutettu
http://www.magneettimedia.com/?p=6352#comment-3029

Kyse ei ollut sattumasta.

Muutamia vaihtoehtoja:

Syyksi on esitetty bioterrorismia mutta myös pyrkimystä epidemian varjolla ottaa koko maailman ruokatuotanto tiukkaan hallitusten kontrolliin sekä halua saada ihmiset pelkäämään tuoreruokaa.

Tuoreruoan pelko johtaisi teorian mukaan entistä suurempaan ravintolisien ja lääkkeiden tarpeeseen, mikä taas lisää myyntiä.

Aika huimaa spekulointia, jos pitää paikkaansa, niin rankkaa peliä maailman suuret elintarvikeyritykset pelaavat.

Kannattaa olla varovainen näiden Riikan kirjoitusten suhteen ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 21.06.11 - klo:08:27 kirjoittanut Sepedeus

pappavolovo

• Vieras
Joo. Mää uskon Riikan juttuihin kuin sokia kana jyvän löytämiseen.
Emäntä aina painaa jarrua päälle kun innostun noista jutuistaan.
Eipä siinä, hyvä kolumnistihan se Riikka on. Mielenkiintoinen näkemys asioihin. Paljon löytää lähdemateriaalia maailmalta.

JoHaRa

• Vieras
Täyttä sontaa. Kyllähän tuollaista voisi rahasta kirjoitella. Ei tuota väitteistään tilille vaadita.

Suomesta on tulossa sellainen salaliittojen maa  ;D

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Täyttä sontaa. Kyllähän tuollaista voisi rahasta kirjoitella. Ei tuota väitteistään tilille vaadita.

Suomesta on tulossa sellainen salaliittojen maa  ;D

juu ostetaan halpaa ulkolaast salmonella soijaa ja työnnetään se valmentimeen muhimaan ja jyrkkä ei lähirehuille ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Make

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kunnallisen veden myrkyttäminen tai infektoiminen olisi ainakin Suomessa helppoa. Uskomattoman heikot suojaukset on ainakin täälläpäin vesilaitoksilla.  :o
Mystinen kesälaatumies

cosmic_cowboy

• Vieras
Kunnallisen veden myrkyttäminen tai infektoiminen olisi ainakin Suomessa helppoa. Uskomattoman heikot suojaukset on ainakin täälläpäin vesilaitoksilla.  :o

Turkulaiset ovat erikoistuneet tähän hommaan.

JoHaRa

• Vieras

Turkulaiset ovat erikoistuneet tähän hommaan.

Turkulaiset... vampyyrejä imemässä Suomen kansallisaarteen sydänverta  >:(

ma-ripa-lo

• Vieras
Olin jo tuoreeltaan sitä mieltä, että tämä oli al Quaidan kosto Osaman kuoleman johdosta.  Taisin aavistella oikein.    >:(

JoHaRa

• Vieras
Olin jo tuoreeltaan sitä mieltä, että tämä oli al Quaidan kosto Osaman kuoleman johdosta.  Taisin aavistella oikein.    >:(

"Mulla on maha kipeä, varmasti ulkomaalaisten vika. Lähdetään pommittamaan Kabulia"

Voi luoja mitä sontaa  ;D

ma-ripa-lo

• Vieras

"Mulla on maha kipeä, varmasti ulkomaalaisten vika. Lähdetään pommittamaan Kabulia"

Maailma on tullut vaaralliseksi paikaksi asua, Johara.    8)

JoHaRa

• Vieras

Sonnansyömisestä on aina saanut jonkun taudin. Ei siihen salaliittoteorioita tarvitse keksiä  ;)

ma-ripa-lo

• Vieras

Sonnansyömisestä on aina saanut jonkun taudin. Ei siihen salaliittoteorioita tarvitse keksiä  ;)

Ei aina, voin todistaa.  Sattuipa taannoin tapaus, jossa pikkuinen pääsi isonveljensä potalle ja ennenkuin hätiin ehdittiin, kakkaa oli mennyt pikkuisen suukkiin. Oltiin varmoja, että tauti iskee, mutta niin ei käynyt.  :P

JoHaRa

• Vieras

Ei aina, voin todistaa.  Sattuipa taannoin tapaus, jossa pikkuinen pääsi isonveljensä potalle ja ennenkuin hätiin ehdittiin, kakkaa oli mennyt pikkuisen suukkiin. Oltiin varmoja, että tauti iskee, mutta niin ei käynyt.  :P

AI jaa. Tuo kertoo sen, että ei terveen ihmisen kakassa ole vaarallisia mikrobeja. Ei tämä Nobelin arvoinen havainto ole.

ma-ripa-lo

• Vieras
Olin jo tuoreeltaan sitä mieltä, että tämä oli al Quaidan kosto Osaman kuoleman johdosta.  Taisin aavistella oikein.    >:(

Voi luoja mitä sontaa  ;D

Maailma on tullut vaaralliseksi paikaksi asua, Johara.    8)
Sonnansyömisestä on aina saanut jonkun taudin. Ei siihen salaliittoteorioita tarvitse keksiä  ;)

Ei aina, voin todistaa.  Sattuipa taannoin tapaus, jossa pikkuinen pääsi isonveljensä potalle ja ennenkuin hätiin ehdittiin, kakkaa oli mennyt pikkuisen suukkiin. Oltiin varmoja, että tauti iskee, mutta niin ei käynyt.  :P

AI jaa. Tuo kertoo sen, että ei terveen ihmisen kakassa ole vaarallisia mikrobeja. Ei tämä Nobelin arvoinen havainto ole.

Eivai ??? Höh.   Taitaa jäädä ikuiseksi mysteeriksi koko asia.  Siis tämä ehec.