Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:15:25Lainaus käyttäjältä: ma-ripa-lo - 21.06.11 - klo:14:56Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan... Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.Eipäs kun tosimies vihtoo piikkilankanipulla. Miksi muuten ei maitotiloilla tai muilla kotieläintiloilla enää käytetä piikkilankaa? kun minä olin pieni, meillä oli lehmiä ja silloin piikkilanka oli vielä POP. Vieläkin lojuu pois kelattuja piikkilankakeriä metsissä kivien päällä.
Lainaus käyttäjältä: ma-ripa-lo - 21.06.11 - klo:14:56Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan... Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.
Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan...
Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 21.06.11 - klo:19:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:15:25Lainaus käyttäjältä: ma-ripa-lo - 21.06.11 - klo:14:56Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan... Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.Eipäs kun tosimies vihtoo piikkilankanipulla. Miksi muuten ei maitotiloilla tai muilla kotieläintiloilla enää käytetä piikkilankaa? kun minä olin pieni, meillä oli lehmiä ja silloin piikkilanka oli vielä POP. Vieläkin lojuu pois kelattuja piikkilankakeriä metsissä kivien päällä.Laki taitaa kieltää ainakin lypsylehmillä. Mutta kyllä lankaa saa edelleen kaupasta.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 21.06.11 - klo:19:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:15:25Lainaus käyttäjältä: ma-ripa-lo - 21.06.11 - klo:14:56Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan... Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.Eipäs kun tosimies vihtoo piikkilankanipulla. Miksi muuten ei maitotiloilla tai muilla kotieläintiloilla enää käytetä piikkilankaa? kun minä olin pieni, meillä oli lehmiä ja silloin piikkilanka oli vielä POP. Vieläkin lojuu pois kelattuja piikkilankakeriä metsissä kivien päällä.Laki taitaa kieltää ainakin lypsylehmillä. Mutta kyllä lankaa saa edelleen kaupasta.Hyvä et sitä saa . Tehdään keskitysleiri .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 21.06.11 - klo:20:00Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:19:49Lainaus käyttäjältä: Lohisoppa - 21.06.11 - klo:19:45Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 21.06.11 - klo:15:25Lainaus käyttäjältä: ma-ripa-lo - 21.06.11 - klo:14:56Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan... Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.Eipäs kun tosimies vihtoo piikkilankanipulla. Miksi muuten ei maitotiloilla tai muilla kotieläintiloilla enää käytetä piikkilankaa? kun minä olin pieni, meillä oli lehmiä ja silloin piikkilanka oli vielä POP. Vieläkin lojuu pois kelattuja piikkilankakeriä metsissä kivien päällä.Laki taitaa kieltää ainakin lypsylehmillä. Mutta kyllä lankaa saa edelleen kaupasta.Hyvä et sitä saa . Tehdään keskitysleiri . Nato-lanka on leirihommissa parempaa. SItä jenkitkin käyttävät, ja heillä on suuri tietämys nykyaikaisista keskitysleireistä
Vain amatöörit sekoilevat vappuna ja juhannuksena Eivät uskalla ryypätä kuin laumassa. Tosimiehet/-naiset örveltävät pelti kiinni "tiistaina aamupäivällä" tai vaikka juhannuksen jälkeisenä torstaina.
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 21.06.11 - klo:12:09Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin Minä nostan hattua absolutisteille siitä, että ovat juomatta, sillä melkein poikkeuksetta absolutismiin on olemassa hyvä syy. Kenties se, ettei absolutisti hallitse viinankäyttöään. Silloinpa sopii olla juomatta.
Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.06.11 - klo:17:41Vain amatöörit sekoilevat vappuna ja juhannuksena Eivät uskalla ryypätä kuin laumassa. Tosimiehet/-naiset örveltävät pelti kiinni "tiistaina aamupäivällä" tai vaikka juhannuksen jälkeisenä torstaina.TOTTA!
Lainaus käyttäjältä: supersammakko - 21.06.11 - klo:22:00Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 20.06.11 - klo:17:41Vain amatöörit sekoilevat vappuna ja juhannuksena Eivät uskalla ryypätä kuin laumassa. Tosimiehet/-naiset örveltävät pelti kiinni "tiistaina aamupäivällä" tai vaikka juhannuksen jälkeisenä torstaina.TOTTA!Tässä on sitä JOTAIN!
Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 21.06.11 - klo:14:34Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 21.06.11 - klo:12:09Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin Minä nostan hattua absolutisteille siitä, että ovat juomatta, sillä melkein poikkeuksetta absolutismiin on olemassa hyvä syy. Kenties se, ettei absolutisti hallitse viinankäyttöään. Silloinpa sopii olla juomatta.Täytyy toistaa itteään. Absolutismi on oikotie, mennään siitä mistä aita on matalin. Kohtuus on se tosi kieltäymys Absolutismissa on fundamentalismin siemen.....
Jos Juhannus vietettäisiin ilman viinaa, eipä tarvitsisi lehdistä lukea niitä murheellisia tarinoita arjen koittaessa....
Lainaus käyttäjältä: Adam Smith - 21.06.11 - klo:22:01Lainaus käyttäjältä: Suuri Ajattelija - 21.06.11 - klo:14:34Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 21.06.11 - klo:12:09Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin Minä nostan hattua absolutisteille siitä, että ovat juomatta, sillä melkein poikkeuksetta absolutismiin on olemassa hyvä syy. Kenties se, ettei absolutisti hallitse viinankäyttöään. Silloinpa sopii olla juomatta.Täytyy toistaa itteään. Absolutismi on oikotie, mennään siitä mistä aita on matalin. Kohtuus on se tosi kieltäymys Absolutismissa on fundamentalismin siemen.....Abs on helppo olla, se on totta.
Jos juo Sinolia niin ei näe lukea
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 22.06.11 - klo:11:00Jos juo Sinolia niin ei näe lukea Sinol on etanolia, ei metanolia... nii et lorota kurkuus vaan