Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomalainen Juhannus  (Luettu 5966 kertaa)

Aulis Anttila

• Vieras
Lampaat...
pääsääntöisesti ihmiset käyttäytyvät kuin lampaat.. Ja kuten tunnettua, lampaillahan ei pahemmin niitä omia ja uusia ideoita ole muutenkaan  ;)

Kankkus-Tömpöllä kyllä on   :P :P :P    ;D ;D ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Suomalainen Juhannus
Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä  :D Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

• Vieras
Absolutistit on sillai jänniä ihmisiä, et monesti ne on ihan yhtä rasittavia selvinpäin, kun mitä olisivat kännissä  :D Kännissä ne vaan jossain vaiheessa sammuis onneks johonkin  ;D
-minä taidan olla absolutisti,edes iltakonjakki ei enää maistu.Suomen kesä on niin fantastinen,ettei siitä raatsi hukata hetkeäkään....kokolla käydään ja makkaraa paistetaan ja siinä sitä on juhannusta tarpeeksi....

ma-ripa-lo

• Vieras
Mutta kännipäille on normaalia esim. puukottaa toista selkään.   :P

Suuri Ajattelija

• Vieras
Minä nostan hattua absolutisteille siitä, että ovat juomatta, sillä melkein poikkeuksetta absolutismiin on olemassa hyvä syy. Kenties se, ettei absolutisti hallitse viinankäyttöään. Silloinpa sopii olla juomatta.

ma-ripa-lo

• Vieras
Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan...

:D :D :D

JoHaRa

• Vieras
Ei unohdeta tässä viinahöpinässä, että suomalaiseen Juhannukseen kuuluu mm. vastalla saunominen...ei kun vastaa sitomaan...

Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla  ;D Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.

ma-ripa-lo

• Vieras

Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla  ;D Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.
     Tuohan ajaa saman asian, kuin kuppaus!  Onks täällä muuten ketään, joka on ollu kupattavana joskus?   :o

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

• Vieras
J O'Hara juhannussaunassa.  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=THy0k9nI4js&NR=1&feature=fvwp

Telttojen vihreästä väristä olisit kyllä voinut päätellä, että kyseessä oli Kabulin Agrimarketin Jonnumyyjien tiimipäivä  :D

sorkkis

• Vieras

Telttojen vihreästä väristä olisit kyllä voinut päätellä, että kyseessä oli Kabulin Agrimarketin Jonnumyyjien tiimipäivä  :D

Mää luulen et Aulis on ollut tossa porukassa puhumassa . Ketään ei sitä kestä sekoomatta.  ;D

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Kylvettävät massikkamiehiä.....    :D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

ma-ripa-lo

• Vieras

ma-ripa-lo

• Vieras
Näyttäis tulevan kehnot ilmat juhannukseksi, jospa se säästäisi edes jonkun ihmisen hengen...

Lohisoppa

• Vieras

Joko olen maininnut että tosimies vihtoo katajavihdalla  ;D Yllättävän miellyttävä kokemus muuten... Herkkähipiäiselle tuo ei sovi, mutta ymmärrys sanan verilöyly merkityksestä kasvaa.

Eipäs kun  tosimies vihtoo piikkilankanipulla. ;D

Miksi  muuten ei  maitotiloilla tai muilla kotieläintiloilla enää käytetä piikkilankaa?  kun minä olin pieni, meillä oli lehmiä ja silloin piikkilanka oli vielä POP.
Vieläkin lojuu pois kelattuja piikkilankakeriä metsissä  kivien päällä.