Vain naisen logiikalla, moinen trauma purkautuu niin, että valinta on jonnumies ...
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 15.06.11 - klo:21:22Vain naisen logiikalla, moinen trauma purkautuu niin, että valinta on jonnumies ...Aikanaan tuntui ihan hyvälle ratkaisulle
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:21:23Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 15.06.11 - klo:21:22Vain naisen logiikalla, moinen trauma purkautuu niin, että valinta on jonnumies ...Aikanaan tuntui ihan hyvälle ratkaisulle onko se samallaenen ku jonteere, eli pultit irtoelee ja savuttaa
Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina
Lainaus käyttäjältä: Courtney1 - 15.06.11 - klo:20:54Siksi, että vuonna 1979 veljeni ja minä piirsimme perinteisen hämäläisen pirtinpöydän ääressä innoissamme piirustuksia äskettäin alkaneeseen "Pikku Kakkonen" -ohjelmaan...Kuinkas sitten kävikään...veljeni piirtämän Valmet 502:n kuva julkaistiin "Pikku Kakkosen" seinällä heti seuraavalla viikolla. Mutta minun piirtämääni Massey Ferguson 185:n kuvaa ei julkaistu koskaan Kostoksi koko maailmankaikkeudelle avioiduin Jonnumiehen kaa PS: Valmetti on ollut romuna kymmenisen vuotta, mut massikka pyörii yhä veljeni vaivoina Kuten sanottu: verku kestää, kestää, kestää!
Lie väärä kanava ollu verkulle, verku tykkää ykkösestä. Valmetti on niitä kakkosen rassaajia.