Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hankmo 3000S  (Luettu 2794 kertaa)

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Hankmo 3000S

Kuinka kyseinen värkki pitäisi säätää, jotta vetolaitteen laukaisu onnistuisi ilman kirosanoja? Olen kokeillut lyhyellä työntövarrella, ja pitkällä työntövarrella. Jotenkin tuntuu että milleistä kiinni onnistuuko.  ??? Laite ollut jonkun aikaa käyttämättä, lukitus voi tietty vähän kanittaa.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Hankmo 3000S

 *** Eikös siinä hermo säästy kun käytät työntövarren sijaan sitä ketjua. Eihän sitä värkkiä edes ole tarkoitettu työntövarren kanssa käyttää  :(

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: Hankmo 3000S
Tarttee nypätä vanhasta hankmosta kettinki uuteen.. ollu samaa ongelmaa täällä..

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Hankmo 3000S
Hydr.työntöv.
Tönäset pikkusen taaksepäin niin aukeaa.

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Hankmo 3000S

Hydraulinen oli minullakin mielessä, täytyy kokeilla sillä. Äkkiseltään en vaan keksi miten työntövarren korvaaminen ketjulla tekisi tuon lukituksen käyttämisen vähemmän homommaksi. Hyvä kampe ja lukituksessakin yksinkertainen idea, mutta ei vaan toimi tai en osaa käyttää.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

MRe

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 30
Vs: Hankmo 3000S
Mulla ainakin lähtee vain pientä kiroilua aiheuttaen,kun vetää kaiken aikaa vaijerista lukkoa auki ja samanaikaisesti liikuttelee pikkuisen traktoria eteen- ja taaksepäin edestakaisin.

Olen kyllä vakavasti harkinnut että teen siitä kokonaan hinattavan mallin,kun siinähän on kuljetuspyörien kiinnikkeet jo valmiina.Talvin aikana rakentelis jonkinlaisen akselin siihen.Ei tarvis enää siitä lukituksesta kärsiä ja olisi paljon helponpi nostaa ylöskin jos tarvitsee jossakin kulmissa peritelläkin.

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Hankmo 3000S
Hinausvarustus tosiaan kannatta ostaa tai tehdä itse, niin ei tarvitse nykiä vaiereita.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Hankmo 3000S
Lekalla, se hahlo jossa lukitustanko nousee, "perusasetuksiin" :)  Ja sitten hitsillä raudanpala toppariksi siten että ei enää vahingossa sillä tangolla linttaa sitä hahloa alaspäin.