Miten äänestit Siis tuossa gallupissa.--Minä anto 81 ei ääntä ja Itte 19 Kyllä ääntä. Tuosta voi päätellä että Kepun kannatus on noussut. On jo 19%
Miten äänestit Siis tuossa gallupissa.Tuosta voi päätellä että Kepun kannatus on noussut. On jo 19%
Itse näkisin mielelläni kokoomus-persut-kepu hallituksen. Varmaan moni muukin. Kansan tahdon toteutuminen nyt on aina vähintäänkin kyseenalaista, varmaan kaikki ymmärtää että jotain leikkauksia pitää tehdä mutta monikaan ei ymmärrä niiden kohdentumista itseensä
Lainaus käyttäjältä: rene - 06.06.11 - klo:08:19Itse näkisin mielelläni kokoomus-persut-kepu hallituksen. Varmaan moni muukin. Kansan tahdon toteutuminen nyt on aina vähintäänkin kyseenalaista, varmaan kaikki ymmärtää että jotain leikkauksia pitää tehdä mutta monikaan ei ymmärrä niiden kohdentumista itseensä Toi voi toteutua vain jos päätetään, että eteläisen Euroopan maita ei tueta... saas nähdä kuka siihen päätökseen osallistuu... siis paitsi persut.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.06.11 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: rene - 06.06.11 - klo:08:19Itse näkisin mielelläni kokoomus-persut-kepu hallituksen. Varmaan moni muukin. Kansan tahdon toteutuminen nyt on aina vähintäänkin kyseenalaista, varmaan kaikki ymmärtää että jotain leikkauksia pitää tehdä mutta monikaan ei ymmärrä niiden kohdentumista itseensä Toi voi toteutua vain jos päätetään, että eteläisen Euroopan maita ei tueta... saas nähdä kuka siihen päätökseen osallistuu... siis paitsi persut.No säästyisipähän taas yksi 100 miljardia euroa, kun ei tarviisi uudestaan lainoittaa Kreikkaa.
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 06.06.11 - klo:09:18Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.06.11 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: rene - 06.06.11 - klo:08:19Itse näkisin mielelläni kokoomus-persut-kepu hallituksen. Varmaan moni muukin. Kansan tahdon toteutuminen nyt on aina vähintäänkin kyseenalaista, varmaan kaikki ymmärtää että jotain leikkauksia pitää tehdä mutta monikaan ei ymmärrä niiden kohdentumista itseensä Toi voi toteutua vain jos päätetään, että eteläisen Euroopan maita ei tueta... saas nähdä kuka siihen päätökseen osallistuu... siis paitsi persut.No säästyisipähän taas yksi 100 miljardia euroa, kun ei tarviisi uudestaan lainoittaa Kreikkaa.Joo... eihä 500.000 työtöntä ja pari pankkikonkkaa mitää maksa.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.06.11 - klo:09:25Lainaus käyttäjältä: Terminator - 06.06.11 - klo:09:18Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 06.06.11 - klo:09:12Lainaus käyttäjältä: rene - 06.06.11 - klo:08:19Itse näkisin mielelläni kokoomus-persut-kepu hallituksen. Varmaan moni muukin. Kansan tahdon toteutuminen nyt on aina vähintäänkin kyseenalaista, varmaan kaikki ymmärtää että jotain leikkauksia pitää tehdä mutta monikaan ei ymmärrä niiden kohdentumista itseensä Toi voi toteutua vain jos päätetään, että eteläisen Euroopan maita ei tueta... saas nähdä kuka siihen päätökseen osallistuu... siis paitsi persut.No säästyisipähän taas yksi 100 miljardia euroa, kun ei tarviisi uudestaan lainoittaa Kreikkaa.Joo... eihä 500.000 työtöntä ja pari pankkikonkkaa mitää maksa.miten tuo suomeen liittyy
Ei ole muuta kun ajan kysymys kuinka kauan noita velkamaita pystytään tukemaan
Lainaus käyttäjältä: rene - 06.06.11 - klo:19:51Ei ole muuta kun ajan kysymys kuinka kauan noita velkamaita pystytään tukemaan Niinpä... ja siksi PerSut selvittää nyt kuinka moni siinä köörissä pysyy kyydissä... kaksi on jo tipahtanut.