Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pokloomi...!!!!!!  (Luettu 1550 kertaa)

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Pokloomi...!!!!!!
No nythän se myrkyn lykkäsi :o :o :o :o !!!!!! Hokasin tuossa just että mullahan ei oo tyttöystävää  :o :o :o. Perhana, helluntai on kohta ja jos ei heilaa helluntaina niin....  :( :( :( . Tämän vuoksi käännyn teidän puoleenne pyytääkseni neuvoa: kuinka rouva saadaan tajuamaan ja ymmärtämään että tyttöystävä mulla ois ihan kiva juttu, äsken kun yritin keskustella asiasta niin juttu jäi yrityksen asteelle.... Ikävä ihminen. Se rouva.

minä-itte

• Vieras
Vs: Pokloomi...!!!!!!
No nythän se myrkyn lykkäsi :o :o :o :o !!!!!! Hokasin tuossa just että mullahan ei oo tyttöystävää  :o :o :o. Perhana, helluntai on kohta ja jos ei heilaa helluntaina niin....  :( :( :( . Tämän vuoksi käännyn teidän puoleenne pyytääkseni neuvoa: kuinka rouva saadaan tajuamaan ja ymmärtämään että tyttöystävä mulla ois ihan kiva juttu, äsken kun yritin keskustella asiasta niin juttu jäi yrityksen asteelle.... Ikävä ihminen. Se rouva.

Sano rouvalle, että hänen paikkaansa on kyselty.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Juu, mutta kannattaa aina muistaa se vanha viidakon sanonta, että "Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia aattona"  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

• Vieras
Tauti...
Juu, mutta kannattaa aina muistaa se vanha viidakon sanonta, että "Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia aattona"  :o

Agraarisosialistisen hurmosliikkeen sekulilohmuilta ny ei saa ees kuppaa   :P :P :P   ;D ;D ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kertoo kaiken kokeillut! ;D

mitä jos ulkoistaisit homman jollekin nuoremmalle ja naattisit vierestä! ::)