Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura +Kokoomuksen jäsenyys ei estä äänestämästä hyvää ehdokasta... olen vuosien saatossa äänestänyt kerran kepulaistakin... ja Sahti-Vaaria demarien sisäisessä äänestyksessä - siinä "sorsankaadossa"
Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura +Kokoomuksen jäsenyys ei estä äänestämästä hyvää ehdokasta... olen vuosien saatossa äänestänyt kerran kepulaistakin... ja Sahti-Vaaria demarien sisäisessä äänestyksessä - siinä "sorsankaadossa"
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.03.08 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura +Kokoomuksen jäsenyys ei estä äänestämästä hyvää ehdokasta... olen vuosien saatossa äänestänyt kerran kepulaistakin... ja Sahti-Vaaria demarien sisäisessä äänestyksessä - siinä "sorsankaadossa" Mä tunnen monta vapaamuraria. Ei oo yhtään hullumpia tyyppejä.
Lainaus käyttäjältä: Talojussi - 20.03.08 - klo:16:25Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.03.08 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit Mä tunnen monta vapaamuraria. Ei oo yhtään hullumpia tyyppejä. No huh huh
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.03.08 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit Mä tunnen monta vapaamuraria. Ei oo yhtään hullumpia tyyppejä. No huh huh
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit Mä tunnen monta vapaamuraria. Ei oo yhtään hullumpia tyyppejä.
Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 20.03.08 - klo:09:41Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura ...no jaa
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 20.03.08 - klo:09:30 Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura ...no jaa
Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja. Sepellä ei ole eikä tule. Tällä hetkellä jäsenyydet ovat. Osuuskauppa,Veronmaksajat ry. Yhteenkään puoleeseen en tule koskaan sitoutumaan. Liikkuvat äänestäjät ovat demokratian kulmakivi [/quote ja "yks semmonen" klubi, ei vapaamuurarit ="flyygelin kansi"- salaseura ...no jaa
Minullapa on jäsenkortti. KHPV! Kysymys numero kaksi, kuka tietää, mikä se on!
Lainaus käyttäjältä: peppo - 20.03.08 - klo:19:09Minullapa on jäsenkortti. KHPV! Kysymys numero kaksi, kuka tietää, mikä se on!Kohtuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 20.03.08 - klo:20:04Lainaus käyttäjältä: peppo - 20.03.08 - klo:19:09Minullapa on jäsenkortti. KHPV! Kysymys numero kaksi, kuka tietää, mikä se on!Kohtuullisen Hutikan Pyhä Veljeskunta Mä ajattelin että olis Kauhavan Homojen Pervo Veljeskunta
tinolla sama ko tiNPpallatino ei kirjota hyvim mutta rajumies ei osaa laskea hyvim(meitiä samanhenkisiä onoikeestì jo 14000(