Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kysymys?  (Luettu 9274 kertaa)

mike

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kysymys?
tinolla sama ko tiNPpalla

tino ei kirjota hyvim mutta
rajumies ei osaa laskea hyvim
(meitiä samanhenkisiä on
oikeestì jo 14000(

Äläs tino liikaa tämän Tinpan kans veljeile.
Se käsittelee ydinpommi tarpeita olkiluodossa.
Ohessa kuva tinpasta ja kavereista.
Luottaisitko sinä näihin miehiin?
Tinppa toinen oikealta.
Baatos oikealla äärimmäisenä.
Multipowr toinen vasemmalta.
Savimaa vasemmalla äärimmäisenä.
Aulis A ja AY-toverit ovat muuranneet taustalla olevan seinän.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Aulis Anttila

• Vieras
Hölöhölö

Ei valtiotieteilijät muuraa, ne muurauttaa  ;D  :D  :o  ::)

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
  Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja.

Ei ole mulla minkään puolueen jäsenkirjaa... Suomen Keskusta rp:n jäsen kyllä olen, muttei siä mitää kirjaa oo. Puheet jäsenkirioosta on vähä sellaasta vasemmistolaasta hapatusta.
tethering holes to their concave windings

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus aikoinaan RKP:n jäsen mutta ei enää. Kuvittelin että saataisi olla jotain hyötyä kun hakee rakennuslupia ym :-[

Viimeksi muokattu: 21.03.08 - klo:13:31 kirjoittanut maanviljelija

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

RAJUMIES

• Vieras
TINO PÄÄSIÄISEKSI VAPAANA. PÄÄSIÄINEN TINON JUHLA.

TINO TAHTOISI LIITTYÄ SMP MUTTA LUULEE ETTÄ TULEE LYHENNE SANOISTA SAVI MAAN PINPPA.

SIIS PINPPA KUTEN TINMPPA. MUTTA EI KUITENKAAN TINMPPALLA.
RAJUMIES SMP JÄSEN. KAKSI KIRJAA. HEVONEN KUOLI.
SULJEMME MAASEUDUN POSTI TARKOITTAIA SMP. EI SIIS SAVI MAAN PINPPA KUTEN LUULEE TINO.

MEITÄ SAMAMNHENKISIÄ ON YLI PUOLI MILJOONIA. ME SAMANMHENKISET HALUTAAN PITÄÄ YHTEYS PELTOON. NIIN KERTOI MAASEUDUN TULEVAISUUS.

OSAIKO TINO LUKEA JO?

Kantripoi

• Vieras
Kaikki, jotka aidosti haluatt kantaa huolta maaseudun tulevaisuudesta, liittykää SMP:hen, se on perustetrtu uudestaan, perustava kokous oli 2 viikooa sitten. Olemme pettyneet perussuomalaisten ja kepun pehmopolitiikkaan maaseudun etujen ajajina, itse asiassa ne eivät ole lainkaan huolissaan maaseudun nykyoloista, viittaan esim. laajakaistajupakoihin yms. Tieasioiden huonoon hoitioon, ja välinpitämättömyyteen mitä tulee moniin maaseutua koskeviin palveluihin.

On aika kovien toimien. Liity siis SMP:hen, jos haluat parantaa maaseudun asukkaiden elinolosuhteita.

RAJUMIES

• Vieras
Vs: Hölöhölö

OVATKO TÄSSÄ NE MIEHET JOTKA OVAIT KAIVANEET AULIS ANTTILA -NIMIMERKIN OMISTAVAN HENKILÖN NENÄÄ?

TIESIKÖ MIKE ETTÄ SEINÄ ON MUURATTU KIVEN SISÄSTÄ?

Sepedeus

• Vieras
  Kun täällä niin paljon politiikkaa kirjoitetaan ,niin monellako on puolueen jäsenkirja.

Ei ole mulla minkään puolueen jäsenkirjaa... Suomen Keskusta rp:n jäsen kyllä olen, muttei siä mitää kirjaa oo. Puheet jäsenkirioosta on vähä sellaasta vasemmistolaasta hapatusta.

Tarkoittaako tuo rp , revi persettä :D

sutireme

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
 :D ;) :)

KJL

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"

Tarkoittaako tuo rp , revi persettä :D

Ihan miten vaan...
tethering holes to their concave windings

mike

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
TINO PÄÄSIÄISEKSI VAPAANA. PÄÄSIÄINEN TINON JUHLA.

TINO TAHTOISI LIITTYÄ SMP MUTTA LUULEE ETTÄ TULEE LYHENNE SANOISTA SAVI MAAN PINPPA.

SIIS PINPPA KUTEN TINMPPA. MUTTA EI KUITENKAAN TINMPPALLA.
RAJUMIES SMP JÄSEN. KAKSI KIRJAA. HEVONEN KUOLI.
SULJEMME MAASEUDUN POSTI TARKOITTAIA SMP. EI SIIS SAVI MAAN PINPPA KUTEN LUULEE TINO.

MEITÄ SAMAMNHENKISIÄ ON YLI PUOLI MILJOONIA. ME SAMANMHENKISET HALUTAAN PITÄÄ YHTEYS PELTOON. NIIN KERTOI MAASEUDUN TULEVAISUUS.

OSAIKO TINO LUKEA JO?

100 Pistettä.  ;D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
rappari

Aulis onkin vapaamuurari :D :D ::) ::)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus isonvihan aikaan liityin rakennuspuolen ammattiliittoon, mutta heti ensimmäisessä yhteydenotossa liiton puolelta kirjallinen teksti alkoi:

"Hyvä toveri. Olet aktiivinen kansandemokraatti", ajattelin että ei p.rkele, eihän tämän nyt näin pitänyt mennä, ja erosin ko puljusta.

Nykyisin olen jäsenenä veronmaksajissa, urheiluautoilijoissa, moottoripyöräklubissa, parissa täälläkin esiin nousseissa puulaakeissa ja työnantajapuolen liitossa.

Poliittisen ajatusmaailmani olen joskus ilmaissut näillä sivustoilla, mutta tuo mielleyhtymäni ei ole estänyt elämäni aikana tutustumasta toisenkin puolen ohjeistukseen. Esim.Lenin, Mao, Marx, Stalin ym. suuria ajattelijoita.

Sosialismihan on ajatuksena h.levetin hieno aate, mutta jostakin syystä se ei vain tunnu toimivan pitemmän päälle missään päin maailmaa, vai toimiiko, ja jos, niin onko se sitten demokratiaa vai diktatuuria.

Muuten Aulis A, Sepedeus, HouseJohnny sekä kumppanit. Kysymys teille.

Mielipiteidenne mukaan lähes kaikki mitä tälläkin saitilla esiin nousee, esim MTK, Kepu, Pellervolaisuus, Osuuskaupat, ym, ym, ym yleensäkin maatalouteen liittyvä on niin syvältä p.rseestä, ettei sinne aurinko paista.

Mikäpä olisi se teidän vaihtoehto tälle nykyiselle systeemille?
Miten maailma pelastuisi?
Esimerkkiä kehiin, niin nähdään se parempi maailma!
 ;) ;) ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Maailma pelastuu
Muuten Aulis A, Sepedeus, HouseJohnny sekä kumppanit. Kysymys teille. Mielipiteidenne mukaan lähes kaikki mitä tälläkin saitilla esiin nousee, esim MTK, Kepu, Pellervolaisuus, Osuuskaupat, ym, ym, ym yleensäkin maatalouteen liittyvä on niin syvältä p.rseestä, ettei sinne aurinko paista. Mikäpä olisi se teidän vaihtoehto tälle nykyiselle systeemille? Miten maailma pelastuisi? Esimerkkiä kehiin, niin nähdään se parempi maailma!  ;) ;) ;)

Uskonnollisen hurmosliikkeen SuoKustan lakkauttaminen olisi hyvä alku paremmalle maailmalle  ;D  :D  ::)

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joskus isonvihan aikaan liityin rakennuspuolen ammattiliittoon, mutta heti ensimmäisessä yhteydenotossa liiton puolelta kirjallinen teksti alkoi:

"Hyvä toveri. Olet aktiivinen kansandemokraatti", ajattelin että ei p.rkele, eihän tämän nyt näin pitänyt mennä, ja erosin ko puljusta.

Nykyisin olen jäsenenä veronmaksajissa, urheiluautoilijoissa, moottoripyöräklubissa, parissa täälläkin esiin nousseissa puulaakeissa ja työnantajapuolen liitossa.

Poliittisen ajatusmaailmani olen joskus ilmaissut näillä sivustoilla, mutta tuo mielleyhtymäni ei ole estänyt elämäni aikana tutustumasta toisenkin puolen ohjeistukseen. Esim.Lenin, Mao, Marx, Stalin ym. suuria ajattelijoita.

Sosialismihan on ajatuksena h.levetin hieno aate, mutta jostakin syystä se ei vain tunnu toimivan pitemmän päälle missään päin maailmaa, vai toimiiko, ja jos, niin onko se sitten demokratiaa vai diktatuuria.

Muuten Aulis A, Sepedeus, HouseJohnny sekä kumppanit. Kysymys teille.

Mielipiteidenne mukaan lähes kaikki mitä tälläkin saitilla esiin nousee, esim MTK, Kepu, Pellervolaisuus, Osuuskaupat, ym, ym, ym yleensäkin maatalouteen liittyvä on niin syvältä p.rseestä, ettei sinne aurinko paista.

Mikäpä olisi se teidän vaihtoehto tälle nykyiselle systeemille?
Miten maailma pelastuisi?
Esimerkkiä kehiin, niin nähdään se parempi maailma!
 ;) ;) ;)

Analysoi A-pertti se kansallissosialismikin tälle palstalle
Hitlerin aikana Saksassa kaikki toimi kuin sveitsiläinen kello ::)