Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konetekninen ennätys!  (Luettu 4026 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Konetekninen ennätys!
Laajapohjaisen ja omistussuhteiltaan poikkevan maatalouskombinaattimme 4 John Deere traktoria tekivät yhteisessä konsensuksessa "Minä-ittet". Kolmesta hajosi startti viimeisten 3 viikon aikana ja neljännestä ennen joulua.

Julkistankin nytten uuden termin. "Minä-ittet" tarkoittaa sitä että "kova on käry ja paikallaan jauhetaan kovaa vauhtia"  ;D Kauhea vauhti ilman mitään syytä  ???

Ja sitten koneteknistä tietoa. Vaihtoon tarvitaan 14 millin avain ja mikäli traktorissa on etukuormaaja niin todennäköisesti rälläkkä ja porakone (2000-sarja). Vanhemmissa myös 15 millinen saattaa tulle kyseeseen. Virta on kiinni 17 millisellä ja heräte ruuvilla.

Minä-Itte -remonttiin tarvitaan jotain muuta. En tiedä että mitä  ??? Fiksu kaveri mutta jauhaa paikallaan kuin betonimylly  ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Konetekninen ennätys!
Jonnu-salaliitto  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Konetekninen ennätys!
Onko vielä muun merkkisiä härveleitä markilla? Noiden startinvaihdon nyt siis osaat, mutta onko siitä hyötyä? :)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Onko vielä muun merkkisiä härveleitä markilla? Noiden startinvaihdon nyt siis osaat, mutta onko siitä hyötyä? :)

Yx Muffey ja yx ikiliikkuja IH  8)

Kyllä tämä taito nyt menee hukkaan. Vaihtoväli näkyy olevan 19-41 vuotta  8)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Konetekninen ennätys!
vaihtoväli toleranssin rajoissa!    elikkä hyvin toimiii! ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Konetekninen ennätys!
Onko vielä muun merkkisiä härveleitä markilla? Noiden startinvaihdon nyt siis osaat, mutta onko siitä hyötyä? :)

Yx Muffey ja yx ikiliikkuja IH  8)

Kyllä tämä taito nyt menee hukkaan. Vaihtoväli näkyy olevan 19-41 vuotta  8)



soita kuusakoskelle auttavat jonnu huolissa ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Konetekninen ennätys!
Verkuissa startitkin kestää, kestää, kestää kauemmin!

minä-itte

  • Vieras

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26193
  • vastustan
Vs: Konetekninen ennätys!
Verkuissa startitkin kestää, kestää, kestää kauemmin!
pitkä jenka noissa perkkinsseissä on että kantapään kautta ovat oppineet ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Verkuissa startitkin kestää, kestää, kestää kauemmin!

Ai kestää yli 41 vuotta  :o  ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Laajapohjaisen ja omistussuhteiltaan poikkevan maatalouskombinaattimme 4 John Deere traktoria tekivät yhteisessä konsensuksessa "Minä-ittet". Kolmesta hajosi startti viimeisten 3 viikon aikana ja neljännestä ennen joulua.

Julkistankin nytten uuden termin. "Minä-ittet" tarkoittaa sitä että "kova on käry ja paikallaan jauhetaan kovaa vauhtia"  ;D Kauhea vauhti ilman mitään syytä  ???

Ja sitten koneteknistä tietoa. Vaihtoon tarvitaan 14 millin avain ja mikäli traktorissa on etukuormaaja niin todennäköisesti rälläkkä ja porakone (2000-sarja). Vanhemmissa myös 15 millinen saattaa tulle kyseeseen. Virta on kiinni 17 millisellä ja heräte ruuvilla.

Minä-Itte -remonttiin tarvitaan jotain muuta. En tiedä että mitä  ??? Fiksu kaveri mutta jauhaa paikallaan kuin betonimylly  ???

  Agrimarketin varaosatiskillä tänään myyjä sanoi, että kaikki muuta varaosat on ulkoistettu, tarpeeksi hommia hoitaa nuo jonnun varaosat. Niitä menee ihan pirusti. Olisin vaan ruohonleikkurin öljynsuodattimen ostanut. ;D ;D ;D ;D

Fuller

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Ei ruohonleikkurissa öljynsuodatinta ole ikinä ollutkaan,eikä sinulla ainakaan golfkenttää jota hoidetaan sellaisilla koneilla joissa ko.suodatin :D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Ei ruohonleikkurissa öljynsuodatinta ole ikinä ollutkaan,eikä sinulla ainakaan golfkenttää jota hoidetaan sellaisilla koneilla joissa ko.suodatin :D

Kyllä vaan perkules on munkin ruohonleikkurissa öljynsuodatin! Ja Agrista sekin hankittu! Eikä ole mikään golfkenttäkone!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Konetekninen ennätys!
Verkuissa startitkin kestää, kestää, kestää kauemmin!
Ja kun hajoaa niin kannattaa vielä korjata ennemmin kun hakea konehallilta uusi "valmiiksi rikki" startti :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Konetekninen ennätys!
Verkuissa startitkin kestää, kestää, kestää kauemmin!

Pittää olla tosiuskovainen et tonki uskoo .  ;D ;D