Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitä mieltä tämä raati on  (Luettu 3322 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Mitä mieltä tämä raati on
Ihan vain aiheeseen liittyen, onko kukaan huomannut minkäänlaisia maatalouteen liittyviä kannanottoja viime vaalien kampanjoinnissa ja nyt käytävissä hallitusneuvotteluissa??? Onko tilanne nyt niin ettei maatalouden asia kiinnostakaan ketään???

Noh, mehän olemme niin pieni vähemmistö että mitä niiden nyt sitten kannattaa ajatella tälläistä markinaalisakkia..

Siis jotenkin noinhan se voi olla mutta nyt mua kiinnosti se että onko maataloutta ja sen merkitystä nostettu missään yhteydessä esille vaalikampanjoinnissa ja hallitusta muodostaessa. Itse en ole ainakaan tällaista huomannut.....

Vuoden 2007 EK-vaalit oli ensimmäinen, kun maataloudesta ei puhuttu sanaakaan.

Näissä vaaleissa kepu maksoi kovan hinnan alajärjestönsä MTK:n tekemisistä, erityisesti AB-alueella.

Viimeksi muokattu: 21.05.11 - klo:19:17 kirjoittanut minä-itte

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ihan vain aiheeseen liittyen, onko kukaan huomannut minkäänlaisia maatalouteen liittyviä kannanottoja viime vaalien kampanjoinnissa ja nyt käytävissä hallitusneuvotteluissa??? Onko tilanne nyt niin ettei maatalouden asia kiinnostakaan ketään???

kepu ei  siis  hoida  asioita  ennen vaaleja ja niiden jälkeen kun  olet noin havainnut
kirjoituksesi  mukaan ???

Aulis Anttila

• Vieras
Väärä vaalipiiri...
Näissä vaaleissa kepu maksoi kovan hinnan alajärjestönsä MTK:n tekemisistä, erityisesti AB-alueella.

Pikemminkin Tundralla ja Poooooooooooohoooooojanmaalla... kun sinne ei luvattu lisää  ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
Vs: Väärä vaalipiiri...

Pikemminkin Tundralla ja Poooooooooooohoooooojanmaalla... kun sinne ei luvattu lisää  ;D ;D ;D

Kallis lasku viherpiperryksestä ????

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
nythän sitewn olis ootettavaissa oikein suuri nousu etelän tuottajille kun kerran maataloushurmosliike kokoomus on halilituksessa vetovastuussa, ainakin jos on m-i:n juttuja uskominen!     

emo-heikki

• Vieras
nythän sitewn olis ootettavaissa oikein suuri nousu etelän tuottajille kun kerran maataloushurmosliike kokoomus on halilituksessa vetovastuussa, ainakin jos on m-i:n juttuja uskominen!     

Nytten se sitten pitäisi asian korjaantua ...
Alakaa etelässäkin raha rantautua ????
Tarkoitin A/B aluetta, en Kreikkaa, siellähän sitä on kerrytetty velaksi jo muiden piikkiin vuosikymmeniä ...