Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ....pettää aina  (Luettu 8390 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
....pettää aina
Persut.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: ....pettää aina

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65889
Vs: ....pettää aina
mutta tärkeintähän on että kokoomus ei petä koskaan!   tämä hallitus ei devalvoi ..... ja minä eroan jos markka devalvoidaan jne.......!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: ....pettää aina
Pettää kaikki muut paitsi äänestäjänsä ::)   Paitsi että minä en ole vielä yhtään pettynyt :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: ....pettää aina
Pettää kaikki muut paitsi äänestäjänsä ::)   Paitsi että minä en ole vielä yhtään pettynyt :)

 Kyllä nää persuihin pettyneet ovat kepussa. Kobrakin näyttelee muka olevansa kokkari. Samoin minä ite. Minä itessä piilee pieni kepu. On se niin katkeraa tää elämä. Meidän kyllällä yksi viljelijä oli kokkari niin pitkään, että sai riittävästi ääniä kunnallisvaaleissa. Sitten loikkas/pääsi kepuun. Minä ite pääsee myös vielä kepuun noilla kirjoituksilla.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: ....pettää aina
Minähän en oo mistää kotosin, joten mulla ei oo puoluvetta. Sepe seon nalakkiutunu persuihin. Mitä helevetin hyvvää ne on aekaan saanu? Etellinen hallitus sae aekaan aeka palijo. Tulevasta ei oo vielä näöttyvä. Antaa heijän ensin koettaa. Härskejä nuo paskalehet, puhuvat leikkuulistoesta vaekken minäkää vielä oo tietonen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: ....pettää aina
Etellinen hallitus sae aekaan aeka palijo. Tulevasta ei oo vielä näöttyvä. Antaa heijän ensin koettaa. Härskejä nuo paskalehet, puhuvat leikkuulistoesta vaekken minäkää vielä oo tietonen.

    Kateusveron poisto     

   On tyhmää kuvitella että velkaa lisäämällä taivas aukenee. ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: ....pettää aina
Perkele ekkö nää tajjuu mittää? Jos Suomiki oes ottanu velekaa muutaman 100milijaartija ja pistäny rahat jemmaan, vaekka jakanu kansalla. Nyt tulisi Unijonista sitte rahhoo ovista ja ikkunoesta. Kato ne luottas siihen että Suomi maksaa aena velekasa.
Ny ku on tuota rahanroskaa niin joutuu nuita köyhijä jeleppiin. Vaen ilosella mielellähän sitä heikompaasa aottaa!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: ....pettää aina
Perkele ekkö nää tajjuu mittää? Jos Suomiki oes ottanu velekaa muutaman 100milijaartija ja pistäny rahat jemmaan, vaekka jakanu kansalla. Nyt tulisi Unijonista sitte rahhoo ovista ja ikkunoesta. Kato ne luottas siihen että Suomi maksaa aena velekasa.
Ny ku on tuota rahanroskaa niin joutuu nuita köyhijä jeleppiin. Vaen ilosella mielellähän sitä heikompaasa aottaa!

  Noinhan se Mari just meinas tehä. Sanoi ennen vaaleja, ettei kepu hyväksy leikkauslistoja. Kepu meinas taas jakaa mannaa kepulandiaan. Nyt tuli loppu. Se On Nyt Loppu.

  Aivan järjetöntä tää touhu. Tässä eräs kaupunki otti tuntemaltani yrittäjältä erään homman pois. Nyt sitä hommaa pyörittää osuuskunta joka toimii 2 vuotta eu rahoituksella. Yrittäjän hoitamana maksoi muutaman satasen kuussa.
Tämä homma olis ollut tälle yrittäjälle tärkeä lisä. Nyt yrittäjä joutuu ehkä laittamaan pillit pussiin.
 

emo-heikki

  • Vieras
Vs: ....pettää aina
Vain umpityhmää voi pettää yhä uudestaan ...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: ....pettää aina

minä-ittellä rakko pettää aamu yöstä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: ....pettää aina
Monikin,esim. deodorantti, pokka, minä (EN MONESTI,EN AINAKAAN TUNNUSTA), kepu, kokoomus, sdp, vas,

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65889
Vs: ....pettää aina
mutta eikös siinä ole joku lokiikkakin kun kepu haalii rahaa kaikkialta sinne kepulandiaan niin se raha jääpi rajojen sisälle ja kulkeutuu jopa aikanaan erilaisina maksuina sinne eteläänkin mutta kokkareet mättää silkaa seteliä rajan ulkopuolelle kansan käsistä poikkeen!      siinä on vissi ero!   ilman kepun rahankierrätystä ei itellä minä olis mitään virkaa!   olis ihan tyhjän panttina ( kai reikan takuuna? )

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: ....pettää aina
Persut.



Mun mielestä Persut petti koko kansan lupaamalla muutosta ja vaikka mitä mannaa ja sitten jäämällä oppositioon. Se ettei yhteisymmärrys löytynyt hallitusneuvotteluissa oli mitä suurinta yhteistyökyvyttömyyttä. Asettautuiko Soini jonkin kansan valitseman messiaan asemaan joka voi sanella muille armolliset ehtonsa hallitukseen lähtiäkseen.....

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: ....pettää aina
Persut.



Mun mielestä Persut petti koko kansan lupaamalla muutosta ja vaikka mitä mannaa ja sitten jäämällä oppositioon. Se ettei yhteisymmärrys löytynyt hallitusneuvotteluissa oli mitä suurinta yhteistyökyvyttömyyttä. Asettautuiko Soini jonkin kansan valitseman messiaan asemaan joka voi sanella muille armolliset ehtonsa hallitukseen lähtiäkseen.....

voi  poju,,,,,kun  rahamme  annetaan  noin vain  siestamaille,,,,,ei  hallituksella
ole muuta  tekemistä  kuin leikkauslistat

kepun uskonsoturille  ottaa edelleen kansan  vaaleissa  osoittama suunta umpiluuhun :P