6410-mallisesta Jd:stä meni kierroslukumittari rikki. Mittari "toimii" ihan hyvin, paitsi että tyhjäkäynti on klo.12:ssa ja nousee siitä lineaarisesti kun painaa kaasua. Eli ihan kuin viisari olisi kiertynyt keskiakselillaan... Onko kellään käynyt vastaavaa?
Voi herrantähren taas näitä jonnikkaan vikoja....
Viimeksi muokattu: 19.05.11 - klo:08:21 kirjoittanut zetor8045
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 19.05.11 - klo:07:51Voi herrantähren taas näitä jonnikkaan vikoja.... No mielummin olen ilman kierroslukumittaria kuin ilman syöttöpumppua Heilutti ittensä irti perskiisselin kyljestä kun lietettä levitin ja oli kuule timppa oikeen dyna-vt ja silti hajos
missä kohti viisari on kun traktori ei pyöri?Alkaako akku olla sökö mulla toimi kierrosluku mittari miten sattui kun akku oli sökö.
Lainaus käyttäjältä: jylperö - 19.05.11 - klo:07:18missä kohti viisari on kun traktori ei pyöri?Alkaako akku olla sökö mulla toimi kierrosluku mittari miten sattui kun akku oli sökö. Se on n. 1200 kierroksen kohdalla. Ihan lineaarisesti se siitä nousee eli Mies:en mainitsema vika vois olla todennäköinen. Ja aika pienillä vioilla toi tossa on kuitenkin pyörinyt toikin Jonne.
Tänään vika oli korjautunut itsestään! Saas nähä kuin kauan kestää.