Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jd:ssä mittaristovika.  (Luettu 9396 kertaa)

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • ******** 50 / 50 % :)
Jd:ssä mittaristovika.
6410-mallisesta Jd:stä meni kierroslukumittari rikki. Mittari "toimii" ihan hyvin, paitsi että tyhjäkäynti on klo.12:ssa ja nousee siitä lineaarisesti kun painaa kaasua. Eli ihan kuin viisari olisi kiertynyt keskiakselillaan... Onko kellään käynyt vastaavaa?
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Cornfarmer

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Jd:ssä mittaristovika.
6410-mallisesta Jd:stä meni kierroslukumittari rikki. Mittari "toimii" ihan hyvin, paitsi että tyhjäkäynti on klo.12:ssa ja nousee siitä lineaarisesti kun painaa kaasua. Eli ihan kuin viisari olisi kiertynyt keskiakselillaan... Onko kellään käynyt vastaavaa?

Olisko sittenkin kannattanu vaihtaa jonnikka venttiin eikä M610 Deutzia ;)

mies

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pyöräytä mittariston pohjaa 90 astetta.

Joskus piti korjata naapurin jonnua, oli tinaus murtunut mittariston takaa ja viisari toimi miten sattuu.

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hiukan naputtelet niin asettuu ja ajan kanssa monesti on pudonnut takaisiin oikeaan paikkaan... Näin ainakin 6200 jonnikassa ja 6320 jonnussa...

jylperö

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
missä kohti viisari on kun traktori ei pyöri?
Alkaako akku olla sökö mulla toimi kierrosluku mittari miten sattui kun akku oli sökö.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi herrantähren taas näitä jonnikkaan vikoja....  :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras
Yleensä nuo pakkaavat hajoamaan  :P

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Voi herrantähren taas näitä jonnikkaan vikoja....  :D
No mielummin olen ilman kierroslukumittaria kuin ilman syöttöpumppua  :'(  Heilutti ittensä irti perskiisselin kyljestä kun lietettä levitin ja oli kuule timppa oikeen dyna-vt ja silti hajos  :P

Viimeksi muokattu: 19.05.11 - klo:08:21 kirjoittanut zetor8045

JoHaRa

• Vieras
Voi herrantähren taas näitä jonnikkaan vikoja....  :D
No mielummin olen ilman kierroslukumittaria kuin ilman syöttöpumppua  :'(  Heilutti ittensä irti perskiisselin kyljestä kun lietettä levitin ja oli kuule timppa oikeen dyna-vt ja silti hajos  :P

Valmeteista tuppaa irtoilemaan tuulettajan siivikoita, mutta tällainen syöttöpumpun äkillinen irtoaminen taisa voi vaikuttaa pikkuisen käyntiääneen  ???

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Alkaako akku olla sökö mulla toimi kierrosluku mittari miten sattui kun akku oli sökö.
Se on n. 1200 kierroksen kohdalla. Ihan lineaarisesti se siitä nousee eli Mies:en mainitsema vika vois olla todennäköinen. Ja aika pienillä vioilla toi tossa on kuitenkin pyörinyt toikin Jonne.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Se on n. 1200 kierroksen kohdalla. Ihan lineaarisesti se siitä nousee eli Mies:en mainitsema vika vois olla todennäköinen. Ja aika pienillä vioilla toi tossa on kuitenkin pyörinyt toikin Jonne.  ;)
Koita nyt kevyesti taputella sitä mittaristoo ja annat asian olla niin se kyllä hakeutuu paikoilleen  ;)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Edellisessä sekosi mittaristo kahdesti. Molemmilla kerroilla toiminnot palautu, kun käytin akun kaapeleita irti.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

hvinnamo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
 Tänään vika oli korjautunut itsestään! Saas nähä kuin kauan kestää.  :)

JoHaRa

• Vieras

Sulla on käynyt niin, että johdot ovat kuorineet itsensä ja repivät maata väärästä paikasta. Eli hytin etureunan paikeilta.

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mä sanoin  ;D  Saattaa kestää useamman tuhatta tuntia...