Mun mielestä odotettavissa olevassa halituksessa ei ole yhtään maajusseille myönteistä puoluetta.......
Kyllä on... on useampiakin - ne vain eivät ole kepulaisesti maajusseille myönteisiä

Kai sä nyt osaat kertoa niiden maajusseille myönteisten puolueiden nimet. Ihan vain sulle vinkilksi, kaikki maajussit eivät ole olleet perinteisesti vain niiden perinteisten kannattajia ja vaan nyt moni odottaa sitä rusinaa pullasta mitä noukkia.
Tietty osaan... se myönteisyys riippuu näkökulmasta - aloitin täällä jokunen aika sitten keskustelun maatalouden uudistamisesta... siltä pohjalta Kokoomus on maajusseille myönteisten politiikan tekijä, samoin on Sdp... ja osittain Vihreät. RKP on mitä on ja kridet ei edes sitäkään vähää.
Niin mut kun sä et ole koskaan kaikesta inttämisestäsi huolimatta ja skeidan esittämisestäsi kyennyt esittämään varteen otettavia vaihtoehtoja nykymenolle. Toisin sanoen sun juttujasi moni voi pitää skeidan tasolla olevana....
O.K.
Toi OK alkaa olla sun vakiovastaus mun kysymyksiin joten vastaan itse kysymykseeni. Minä olisin nähnyt mieluusti Keskustan ja Persut yhdessä samassa hallituksessa mutta tämä ei nyt valitettavasti käynyt päinsä....
Ei se onnistunu, kun kepu hävisi niin paljon paikkoja

?
Kepulle tämä on mietinnän paikka, kannatus laski alle kaikkien odotusten, eikä mitkään gallupit sitä osanneet ennakoida ...
Ainoa hyvä asia on se, että se ei siirtynyt kakolle tai demareille, vaan meni kaikki persuille, minkä kepu menetti, itseasiassa myös nuo kaksi muuta suurta menettivät ääniä persuille, ei ehkä niin paljoa, mutte menettivät kuitenkin

?
Kun kepu vähentää tuota viherpiperrystä ja maailmanparantamista, niin kannatus kyllä nousee takaisin

?