Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 112  (Luettu 5186 kertaa)

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
112
Onko mahdollinen tuleva hallitus = hätätilahallitus?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

simmo

• Vieras
Vs: 112
..sehän nimettiin häviäjien hallitukseksi.Mitä ihmettä kristilliset pyrkii siihen ???

emo-heikki

• Vieras
Toi hätänumero kyllä hyvin kuvaa, niin euron kuin tukipakettienkin oikeaa kuvaa ...

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Toi hätänumero kyllä hyvin kuvaa, niin euron kuin tukipakettienkin oikeaa kuvaa ...

vuosi  takaperin olit  euron ehdoton kannataja  ja  surit ruåttin kohtaloa omalla
kruunullaan ??? ???

emo-heikki

• Vieras

vuosi  takaperin olit  euron ehdoton kannataja  ja  surit ruåttin kohtaloa omalla
kruunullaan ??? ???

Kanta ei ole muuttunut miksikään, olen yhäkin euron ehdoton kannattaja, mutta en kannata sitä, että suomalaiset maksaa muiden velkoja, homman voisi ratkaista toisellakin tavalla, esim. Saksa ja Ranska voisivat itse omista budjeteista pääomittaa omia pankkejaan, jos katsovat sen tarpeelliseksi.
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että annetaan muutaman pankin kaatua, se kirpaisee kyllä hetken enempi mutta senjälkeen homma on ohi ja talous kasvaa jälleen kohisten.

Tässä ei oikeastaan ole kyse eurosta, vaan siitä, että osa porukasta haluaa luoda liittovaltiota ja ajavat näitä uudistuksia tämän laman varjolla, eli kansallivaltioilta viedään päätäntävaltaa Brysseliin liittovaltiolle, sentakia näitä kriisejä oikeastaan venytetään.

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
..sehän nimettiin häviäjien hallitukseksi.Mitä ihmettä kristilliset pyrkii siihen ???

yks ministeri hallituksessa saapi enempi aikaan kun 39 kansanetustajjaa oppositiossa
Elämä on parasta kometiijjaa

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

jos kristilliset menee hallitukseen niin kääntyy takki :( vaalislogani koti uskonto isänmaa.
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Siis jos tästä eteenpäin soittaa hätänumeroon 112, niin sieltä vastataan Kataisella.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Aulis Anttila

• Vieras
Vastaus...
Siis jos tästä eteenpäin soittaa hätänumeroon 112, niin sieltä vastataan Kataisella.  ;D

Joo... tai jos sen vaimo vastaa ni se sanoo "Kataisessa"  ;D ;D ;D

Luomujussi

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Expertus dico....
Onko mahdollinen tuleva hallitus = hätätilahallitus?  ;D

> Onko mahdollinen tuleva hallitus = hätätilahallitus?  ;D

Toi oli aika osuva vertaus. Mun mielestä odotettavissa olevassa halituksessa ei ole yhtään
maajusseille myönteistä puoluetta.......

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Silloin maajusseilla on aina mennyt parhaiten. Toivo T, kun oli hommissa maaseutu eli parhaita aikoja. Nehän kaupunkilaiset antaa mitä köyhä Jussi vaan pyytää, että saisivat evästä. Pelko pois Rosmariin ja otetaan tuplat.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

• Vieras
...maajusseille myönteistä...
Mun mielestä odotettavissa olevassa halituksessa ei ole yhtään maajusseille myönteistä puoluetta.......

Kyllä on... on useampiakin - ne vain eivät ole kepulaisesti maajusseille myönteisiä   :P   ::)   ;D ;D ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: ...maajusseille myönteistä...
Mun mielestä odotettavissa olevassa halituksessa ei ole yhtään maajusseille myönteistä puoluetta.......

Kyllä on... on useampiakin - ne vain eivät ole kepulaisesti maajusseille myönteisiä ts. kepuloisilla aina käsi toisten taskussa  :P   ::)   ;D ;D ;D

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: ...maajusseille myönteistä...

Kyllä on... on useampiakin - ne vain eivät ole kepulaisesti maajusseille myönteisiä   :P   ::)   ;D ;D ;D

Äläpä Aulis perskele taas ala, tai mitä tulen ja vetäisen tur...

...pohuuruisella jenkillä sinut zetoriin tai groteskiin...

...kaljoille.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Aulis Anttila

• Vieras
Miehet asialla...
Äläpä Aulis perskele taas ala, tai mitä tulen ja vetäisen tur...  ...pohuuruisella jenkillä sinut zetoriin tai groteskiin... ...kaljoille.

Kaljat passaa... sitä "muuta" on miehetki koittanu, sano juu  ;D ;D ;D