Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timo Soini,suoraselkäinen mies  (Luettu 6016 kertaa)

simmo

• Vieras
Timo Soini,suoraselkäinen mies
Hän ei pettänyt äänestäjiään,Jutalle tuli pieni hätä.Yrittivät Jyrkin kanssa sopia sellaiset ehdot,että Timo siihen  pakolla suostuisi,mutta toisin kävi."En voi katsoa äänestäjiäni silmiin,jos petän heidät".Onko kukaan muu poliitikko koskaan sanonut niin Suomessa?
Eipä taida olla.Ei ihme että Jutta hermostui.He olivat varmoja,että persut söisivät sanansa. ;D
Hallitukselle tulee tukalat paikat ,kun persut on oppositiossa.Näin on. :o
Meidän pitää kasvaa suuremmaksi,kuin mikään muu puolue,ennenkuin voimme mennä hallitukseen.Sitä odotellaan ja seurataan mielenkiinnolla.

minä-itte

• Vieras
Vs: Timo Soini,suoraselkäinen mies
Soini katsoi, että hänen hörhösakkiaan ei saa päästää sotkemaan Suomen asioita, siksi oppositioon vaalivoitosta huolimatta.

Persujen matka kohti SMP:n kohtaloa on alkanut.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juu, elikkä kokoomushörhöt taas maan asioita kunnolla "järjestämään"  kuten viimeeks niin saadaan maa taas "kuntoon" !               milloinkahan hyö oppii että hommat pitäis jättää niille jotka osaa?

Husokki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Soini katsoi, että hänen hörhösakkiaan ei saa päästää sotkemaan Suomen asioita, siksi oppositioon vaalivoitosta huolimatta.

Minä-itteltä kerrankin asiaa. Kerinnyt kylvöhommissa miettimään asioita... ;D
Käteinen ratkasee

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juu, elikkä kokoomushörhöt taas maan asioita kunnolla "järjestämään"  kuten viimeeks niin saadaan maa taas "kuntoon" !               milloinkahan hyö oppii että hommat pitäis jättää niille jotka osaa?
[/quote

tarkoitako   niillä osaajilla  vihreitä,,,,,hehän osasivat ajaa kaikki vaatimuksensa läpi
edellisessä hallituksssa,,,,,,ja  kansa maksaa ??? ???

kepun osaamisesta  on muistona  mahtavat pinot kuulustelupöytäkirjoja :P

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )

Ja minä kun luulin että Soini/puolue toimii noin kun ennen vaaleja olivat luvanneet jotain sellaista etteivät voi hyväksyä niitä tukia/takauksia. Hyvä että on täälläkin joku viisas (minä-itte) joka kertoo kuinka asiat todella ovat

minä-itte

• Vieras
Persut teki Virheistä vaa`ankielipuolueen...tulee talonpojalle s..nan kalliiksi!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Persut teki Virheistä vaa`ankielipuolueen...tulee talonpojalle s..nan kalliiksi!

ja  minä   olen luullut  että  käteinen  sitä hallitusta  kokosi ???

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )

ja  minä   olen luullut  että  käteinen  sitä hallitusta  kokosi ???
Soini ja kumpp tekevät väärin, tekivät sitten niin tai näin, kyllä minä-itte tietää ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 12.05.11 - klo:21:59 kirjoittanut yks.9

Teroman

soini on miesten mies,,,,,

HUH

Å

simmo

• Vieras

---------minäkin kehun Kataista,voisit sinäkin kehua Timppaa. 8)

jeep

• Vieras
Hän ei pettänyt äänestäjiään,Jutalle tuli pieni hätä.Yrittivät Jyrkin kanssa sopia sellaiset ehdot,että Timo siihen  pakolla suostuisi,mutta toisin kävi."En voi katsoa äänestäjiäni silmiin,jos petän heidät".Onko kukaan muu poliitikko koskaan sanonut niin Suomessa?
Eipä taida olla.Ei ihme että Jutta hermostui.He olivat varmoja,että persut söisivät sanansa. ;D
Meidän pitää kasvaa suuremmaksi,kuin mikään muu puolue,ennenkuin voimme mennä hallitukseen.Sitä odotellaan ja seurataan mielenkiinnolla.

Harvinaisen rehellinen politikko, Soini on 8) Piti sanansa ;)

Vasemmisto kunnioitti ja pysyi samalla linjalla kuin perussuomalaiset.

Kamikatze

• Vieras
Niinpä niin , Persujen "Isosta Jytkystä" näyttää  tulevankin "suutari"  ja maatalous on varmasti yhtenä maksumiehenä kun veropohjia laajennetaan kiinteistöveroihin .
Kuntatalous kriisiytyy ja eilen kuntataholta jo vaadittiin  veropohjien laajennusta tai kunnallisvero nousee joissakin kunnissa jopa 27 %  ellei valtio tule väliin .
Ja tuleeko valtio väliin ? no tuskin sen kummemmin kuin ennenkään koska Valtiovarainministeriössä suunnitellaan miljardin vuositason leikkauksia menoihin kun paikattava aukko on noin 8 mrd.

Keihin kohdistuu leikkaukset ?, mitä  todennäköisimmin siihen unohdettuun kansanosaan jonka etuja ei siis ilmeisesti kukaan ole edelleenkään ajamassa.

Tämäkö  on sitä peräänkuulutettua Demokratiaa ?

simmo

• Vieras
: Miten niin???Ei kait se meidän syy ole?

jeep

• Vieras
Hän ei pettänyt äänestäjiään,Jutalle tuli pieni hätä.Yrittivät Jyrkin kanssa sopia sellaiset ehdot,että Timo siihen  pakolla suostuisi,mutta toisin kävi."En voi katsoa äänestäjiäni silmiin,jos petän heidät".Onko kukaan muu poliitikko koskaan sanonut niin Suomessa?

Harvinaisen rehellinen politikko, Soini on 8) Piti sanansa ;)

Vasemmisto kunnioitti ja pysyi samalla linjalla kuin perussuomalaiset.

No,no. Arhinmäki on kovasti pettynyt, kun jätettiin rannalle.  :D
Arhinmäki pysyi sanoissaan samalla linjalla, kuin ennen vaaleja, eli ei kusettanut koko kansaa, lauseet eivät muuttaneet muotoaan vaalien jälkeen ;) Entäs eräillä..... :P? :D