Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ihminen osaa olla julma  (Luettu 2714 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Ihminen osaa olla julma
Minä-itte löysi tänään peltonsa laidalta kissanraadon, jalat oli sidottu narulla yhteen  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Ihminen osaa olla julma
mistäs tiiät harrastaako kissat sidontaleikkejä? oliko sillä mitään nahka-asusteita?? ;D ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä-itte löysi tänään peltonsa laidalta kissanraadon, jalat oli sidottu narulla yhteen  >:( >:( >:( >:( >:( >:(

olisit  nylkeny,,,,niin  nyt sinulla olisi  turkis puas  alle  ettei  eturauhanen  kylmety :P

ma-ripa-lo

• Vieras
0lisit vieny sen poliisilaitokselle...kaipa siitä jotain sormenjälkiä olis löytyny... ???    ;D

minä-itte

• Vieras
0lisit vieny sen poliisilaitokselle...kaipa siitä jotain sormenjälkiä olis löytyny... ???    ;D

hehe...eipä naurata  >:(

ma-ripa-lo

• Vieras

hehe...eipä naurata  >:(
   Eikai asialla   vaan ollut joku agrossa minäitteen ähmistynyt kepulainen terroristi   :o

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

moottorikelkkailija assiial :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Suuri Ajattelija

• Vieras
Minä-itte löysi tänään peltonsa laidalta kissanraadon, jalat oli sidottu narulla yhteen  >:( >:( >:( >:( >:( >:(
Ruma juttu sinällään, mutta ajattele säästyneitä jäniksen- ja linnunpoikasia. Itse olen sen verran eläinsuojelija, että lopetan kissat kivuttomasti.
Joku on varmaan kokeillut, onko kissalla todella 9 henkeä ;)

Viimeksi muokattu: 12.05.11 - klo:06:28 kirjoittanut Suuri Ajattelija

emo-heikki

• Vieras
Mihin jäi se tavanomainen jargonia kepun, MTK:n ja Johannes Virolaisen roolista tapahtumien kulkuun ...

Fuller

• Vieras
mina-ittelehän joskus joku suositteli hankkimaan lampaan :o

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
.... fingerporin valepukki! ;D ;D ;D ;D

emo-heikki

• Vieras
mina-ittelehän joskus joku suositteli hankkimaan lampaan :o

Että sen lajin miehiä ...

JoHaRa

• Vieras
Joku v-pää on kuvitellut rajoittavansa kotikissansa liikehdintää jalkojen sitomisella. Asialla on taatusti joku päästään sulanut mummo, joka muistaa lapsuudestaan että esim. sikojen jalkoja sidottiin  >:(

simmo

• Vieras
Mistäs tiedät,vaikka jalat oli sidottu kuoleman jälkeen,että niistä on helpompi kantaa raato pellolle.Raatoa on turha kaivaa maahan,kyllä korpit sen sieltä löytää. :D

minä-itte

• Vieras
Mistäs tiedät,vaikka jalat oli sidottu kuoleman jälkeen,että niistä on helpompi kantaa raato pellolle.Raatoa on turha kaivaa maahan,kyllä korpit sen sieltä löytää. :D

Ei naurata yhtään.