Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vesikin on erilaista Venäjällä  (Luettu 964 kertaa)

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238
Vesikin on erilaista Venäjällä
Kuuntelin radiossa että Venäjäläisiltä oli tulvien yhteydessä karannut kanalan lietealtaasta tulvavesiin Kaksi kertaa enenmän kun on Helsinki vuoden kuormitus .Mutta jutussa sanottiin että se ei vaikuta Suomen lahteen vaan vaikutus häviää matkalla.Mikä suomessa tapahtuu joskus?Venäjällä aina.Venäjällä on hienot vesistöt kun putsaavat itse itsensä.Suomen kehitys junnaan paikallaan kun joka ikinen milligramma päätyy Suomenlahteen.Outoa http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/05/1327465/kannaksen-jattikanalan-lanta-allas-murtui---lanta-valui-lahivesistoihin-ja-laatokkaan

Jutun loppuosa on ristiriitainen alun kanssa.?

Suomessa jos kärry kaatuis ojaan mikä olisi ongelman laajuus?

Radiojuttu olikin aika lailla eri sävyyn kirjoitettu.

simmo

  • Vieras
Vs: Vesikin on erilaista Venäjällä


Jutun loppuosa on ristiriitainen alun kanssa.?

Suomessa jos kärry kaatuis ojaan mikä olisi ongelman laajuus?

Radiojuttu olikin aika lailla eri sävyyn kirjoitettu.
[/quote]--Itse olen juonut Venäjällä hanavettä Pietarissakin,vaikka sitä ei suositella.Mutta ei siitä mitään vaivoja tullut. :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65862
Vs: Vesikin on erilaista Venäjällä
juu!   tietty yhden suhde yhteen votkan kanssa! ;D       yksi sormustin hanavettä ja sinkkiämpäri votkaa!  ei kivestä masua ei! :P

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Vesikin on erilaista Venäjällä
"Knuuttila myös muistuttaa, että Suomen maatalouden kokonaispäästöt Itämereen ovat tällä hetkellä 10-15 kertaa suuremmat kuin riskikanaloiden kuormitus Pietarin lähialueilla."

Joo että vain suomaalaisten päästöthän net sotkee Itämerta... ???     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."