Pitäisikö minunkin avata piikki johonkin tuppukylän baariin jotta voisin kieltää sen käyttämisen siellä vaikka sorkkikselta
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.05.11 - klo:19:23Pitäisikö minunkin avata piikki johonkin tuppukylän baariin jotta voisin kieltää sen käyttämisen siellä vaikka sorkkikselta Taas sää kiusaat sorkkista!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.05.11 - klo:15:50Sorkkikselta kun loppuu asiat, niin hän jatkaa epäsivellisillä- ja törkyjutuilla! Asiat ovat siis loppuneet jo kauan sitten. Pitänee käydä testaamassa kosken teepeen munkkikaffepiikki! Voipi olla epätoivonen yritys! Mää kokeilin piikkiäs Salossa . Eivät antaneet laakereita "työmiehelle" . Menes korjaan asia .
Sorkkikselta kun loppuu asiat, niin hän jatkaa epäsivellisillä- ja törkyjutuilla! Asiat ovat siis loppuneet jo kauan sitten. Pitänee käydä testaamassa kosken teepeen munkkikaffepiikki! Voipi olla epätoivonen yritys!
Viimeksi muokattu: 14.05.11 - klo:19:48 kirjoittanut landehande
NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.05.11 - klo:19:39NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää Sekö, joka maksoi toista miljaardia plus alvi?
Lainaus käyttäjältä: landehande - 14.05.11 - klo:19:44Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.05.11 - klo:19:39NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää Sekö, joka maksoi toista miljaardia plus alvi?Tai miinus alvi, ketä tietää
Olette pikkuisen hermona vai ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.05.11 - klo:20:05Olette pikkuisen hermona vai ? MInä olen huolissani Sinun hermoistasi ja jaksamisestasi Lisää B-vitamiinia ja hyvin imeytyvää magnesiumia ruokavalioon ja vähemmän viinaa, olo helpottuu ja bisnekset sujuvat
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 14.05.11 - klo:20:25Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.05.11 - klo:20:05Olette pikkuisen hermona vai ? MInä olen huolissani Sinun hermoistasi ja jaksamisestasi Lisää B-vitamiinia ja hyvin imeytyvää magnesiumia ruokavalioon ja vähemmän viinaa, olo helpottuu ja bisnekset sujuvat Juu, viina on lopetettava heti ja kokonaan loppueliniäksi.