Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timpalle tai sorkkikselle uusi mielenkiintoinen työpaikka  (Luettu 12706 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Pitäisikö minunkin avata piikki johonkin tuppukylän baariin jotta voisin kieltää sen käyttämisen siellä vaikka sorkkikselta   ??? ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Pitäisikö minunkin avata piikki johonkin tuppukylän baariin jotta voisin kieltää sen käyttämisen siellä vaikka sorkkikselta   ??? ;D
Taas sää kiusaat sorkkista! ;)

JoHaRa

  • Vieras
Pitäisikö minunkin avata piikki johonkin tuppukylän baariin jotta voisin kieltää sen käyttämisen siellä vaikka sorkkikselta   ??? ;D
Taas sää kiusaat sorkkista! ;)

Tää oli eka kerta  :o Mä avaan piikin Rautavaaran Tillikkaan ja kiellän sen käytön kaikilta  8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Sorkkikselta kun loppuu asiat, niin hän jatkaa epäsivellisillä- ja törkyjutuilla!  ;D  Asiat ovat siis loppuneet jo kauan sitten. ;D   Pitänee käydä testaamassa kosken teepeen munkkikaffepiikki!  ;D  Voipi olla epätoivonen yritys!  ;D

Mää kokeilin piikkiäs Salossa . Eivät antaneet laakereita "työmiehelle" .

Menes korjaan asia .  ;D
Salo on sen verran sivistynyt paikka, että siellä katsotaan sentään naamaa kelle annetaan!!
Tämä naama on boikotissa: http://www.aumanet.fi/~heikki.toivonen/
Jaa, että sorkkapukin kannatinlaakerit olivat pettäneet kesken keikan. Rälläkkä  tietenkin heilunut levottomasti minne sattuu. Ikävä juttu. Oliko täälläpäin vielä joku paikka missä ei tiedetty sun kyvyistä?

Viimeksi muokattu: 14.05.11 - klo:19:48 kirjoittanut landehande

JoHaRa

  • Vieras
NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi  ??? Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää  ???

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi  ??? Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää  ???

Sekö, joka maksoi toista miljaardia plus alvi?

JoHaRa

  • Vieras
NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi  ??? Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää  ???

Sekö, joka maksoi toista miljaardia plus alvi?

Tai miinus alvi, ketä tietää  ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
NASA kuulemma lopettaa sukkulalennot kohta. Viimeisellä lennolla kuulemma viedään sorkkiksen sorkkapukki avaruuteen jossa se kiinnitetään kansainväliseen avaruusasemaan. Miksi  ??? Kuulemma peloitteeksi... Maata valloittamaan saapuvat alienit huomaavat pukista että maassa ei ole älyllistä elämää  ???

Sekö, joka maksoi toista miljaardia plus alvi?

Tai miinus alvi, ketä tietää  ;D

Olisko palstalla joku asiantuntija?

sorkkis

  • Vieras
Olette pikkuisen hermona vai ?  ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Olette pikkuisen hermona vai ?  ;D

Hermona ollaan, hermona ollaan. Kovasti huolissaan sinusta, liiketoimista ja ilmaisista munkkikaffeista.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
"Salo on sen verran sivistynyt paikka, että siellä katsotaan sentään naamaa kelle annetaan!!"

Ööö, uskallan olla eri mieltä  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Olette pikkuisen hermona vai ?  ;D

MInä olen huolissani Sinun hermoistasi ja jaksamisestasi  :o Lisää B-vitamiinia ja hyvin imeytyvää magnesiumia ruokavalioon ja vähemmän viinaa, olo helpottuu ja bisnekset sujuvat  8)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Olette pikkuisen hermona vai ?  ;D

MInä olen huolissani Sinun hermoistasi ja jaksamisestasi  :o Lisää B-vitamiinia ja hyvin imeytyvää magnesiumia ruokavalioon ja vähemmän viinaa, olo helpottuu ja bisnekset sujuvat  8)

Juu, viina on lopetettava heti ja kokonaan loppueliniäksi.

JoHaRa

  • Vieras
Olette pikkuisen hermona vai ?  ;D

MInä olen huolissani Sinun hermoistasi ja jaksamisestasi  :o Lisää B-vitamiinia ja hyvin imeytyvää magnesiumia ruokavalioon ja vähemmän viinaa, olo helpottuu ja bisnekset sujuvat  8)

Juu, viina on lopetettava heti ja kokonaan loppueliniäksi.
Myös mainitut "Transit"-hommelit  ::)

sorkkis

  • Vieras
Mutta kun kaik sujuu hyvin  8) 8) 8) 8)

Menkääs johonkin , hankkikaa apua ittellenne .  8) 8) 8)