Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuo tumma nainen...  (Luettu 3815 kertaa)

JoHaRa

• Vieras
Vs: Tuo tumma nainen...
Onkohan tuo huijattu maajussi oikeasti ajatellut että "jos se ei tällä ensimmäisellä antamallani miljoonalla antanut pesää, niin kyllä se tuolla toisella jo varmaan antaa"  ::)

sorkkis

• Vieras
Onkohan tuo huijattu maajussi oikeasti ajatellut että "jos se ei tällä ensimmäisellä antamallani miljoonalla antanut pesää, niin kyllä se tuolla toisella jo varmaan antaa"  ::)

Mää en ymmärrä et rahalla *****u sais , tarvitaan jotakin muutakin .  8)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta kun jossain töllöohjelmassa näin tuksun niin mietin että onkohan ikellä ollu joku verenkierto-ongelma että tollaselle on viestiny yhtään mitään, vai onko todella ollu niiiiiiin puutteessa että jopa tollanen kelpais!?        huh, mikä haahka!   ihan kuin vilma se-mikä-se-nyt-oikein-onkaan!

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

Mää en ymmärrä et rahalla *****u sais , tarvitaan jotakin muutakin .  8)

johtuusko toi että sorkkiksella ei ole ollut koskaan rahaakaan tarpeeksi ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

• Vieras
Pommilla...
Mää en ymmärrä et rahalla *****u sais , tarvitaan jotakin muutakin .  8)

Mä oon kuullu - erittäin luotettavista tietolähteistä - et Koskella annetaan luusereille pommilla... ku tolloo kerran ei oo  ;D ;D ;D

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Herrat pitävät vaaleaveriköistä, pitävät hauskaa punapäiden kanssa ja menevät naimisiin brunettien kanssa. MOT  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

yks.9

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
  Elämä on ...... kallista  ::)

Aulis Anttila

• Vieras
...MOT...
Herrat pitävät vaaleaveriköistä, pitävät hauskaa punapäiden kanssa ja menevät naimisiin brunettien kanssa. MOT  :D

Mä oon ainaski tehny niin  :P :P   ;D ;D ;D

sorkkis

• Vieras
Vs: Pommilla...
Mää en ymmärrä et rahalla *****u sais , tarvitaan jotakin muutakin .  8)

Mä oon kuullu - erittäin luotettavista tietolähteistä - et Koskella annetaan luusereille pommilla... ku tolloo kerran ei oo  ;D ;D ;D
Mää olen kuullu ettei Aulikselle anneta rahallakaan , on se niin rumamies . ;D ;D ;D ;D

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Montako vuotta se yks kyläkauppias seurusteli todella tumman tytön kans ja sai sinä aikana yhden Pusun (vai saiko peräti kaks)  ;) Toisaalta nuukana miehenä tunnettu kyläkauppias tuskin hussas noin paljon rahaa. Sillä erellinenkin musta taisi lähteä siksi, että meinas viedä kauppiaan ruokarahat. Joten kyllä sitä viedään muitakin kuin peräkammarin poikia. Hyväyskoisia on monenlaisia mittakaavasta riippuen.

aika iso osa suomalaisia on nykyään  hyväuskoisia  ,,,,, antavat miljadeja  eivätkä edes
saa  :P

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Perheongelmat...
Samanlainen systeemi olisi hyvä Suomessakin... olisi edes vähän vähemmän insestiä ja pedofiliaa... tietyissä tunnetuissa piireissä.
Perheongelmistasi on kuultu jo ihan tarpeeksi...     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Perheongelmat...
Samanlainen systeemi olisi hyvä Suomessakin... olisi edes vähän vähemmän insestiä ja pedofiliaa... tietyissä tunnetuissa piireissä.
Perheongelmistasi on kuultu jo ihan tarpeeksi...     :o

aaliken pitää käydä  läpi   uudestaan ja  uudestaan lapsuutensa  kipeät  asiat :( :( :(