Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naurettavia väitteitä  (Luettu 4317 kertaa)

simmo

• Vieras
Naurettavia väitteitä
Koska olen viime aikoina vieroittanut itsäni netistä,olen lukenut entistä enemmän lehtiä.Täällä kepu on alkanut kampanjoimaan ihan ala-arvoisella tavalla.Joka lehdessä on joku kolumni,jossa syytetään persuja vihan lietsomisesta ja rasismista.
Sanoudun heti irti näistä syytöksistä.Itselläni ei ole mitään vihan tunteita ketään kohtaan,ei vuoden 82-jälkeen.Myönnän,että olen välillä ärsyyntynyt Kobran kirjoituksista,mutta siitäkin on viha kaukana.
Minulla ei ole syytä eikä halua vihata ketään,tiedoksi A.R.Vajalle ja maanviljelijällekin. En kestä vihan tunteita,en mitään negatiivisia tunteita,niin se vain on. ::)
Olen surullinen siitä tavasta,millä media käsittelee perusuomalaisia uusia kansanedustajia.
On tongittu rikoksia ihan murrosiältä saakka,siinä iässä monellakin on ollut viritettyjä mopoja ja on tullut humalassa törmäiltyä muutenkin.
Olen kansainvälinen ihminen,minulla on ystäviä kaikkialla maailmassa,jopa Kiinassa ja pohjois-Koreassa,joten rotuja on monen laisia.Perheeseeni kuuluu myös turkkilainen vävy ja olen hänen sukuunsa myös tutustunut.Kunnioitan heitä ja sitä tapaa,jolla he kunnioittavat minua.Ei mitään ongelmia.Vävy kohtelee minua paremmin kuin oma poikani ja se lämmittää mieltäni..Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää.Se ,että en kannata vapaata maahanmuuttoa,johtuu siitä,että en halua joutoväkeä suomalaisten elätettäväksi.
Nythän on eu:ssakin jo havahduttu siihen,että vapaa kulku maasta toiseen ei olekkaan hyvä asia.Jos meille tänne pöllähtää yhtäkkiä miljoonia pakolaisia islamilaisista maista,niin emme me pysty heitä elättämään,se on tosi asia.  Rakastan tätä maata ja suomalaisia tavallisia ihmisiä täällä.Haluaisin,että täällä olisi kaikilla työtä ja hyvä olla.Ihailen myös ulkomailta tulleita työntekijöitä .jotka yhdessä rakentavat tätä maata.
Viimeisen kahden kymmenen vuoden aikana tuloerot on lisääntyneet,samoin köyhyys.Missä on ne rahat,jotka tulee talouden kasvusta,eivät ainakaan ole menneet tavallisen ihmisen hyväksi.?Vaikka en kesällä jouda kirjoittelemaan tänne,niin vilkuilen joskus kuitenkin ,ettei Kobra tänne pääse kehumaan ittiään ja kertomaan valheitaan >:( Tsemppiä. ;D ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Naurettavia väitteitä
Pirunkos sille mahtaa kun on niin ***** hyvä?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

ruusunpuna

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paikalla
Hyvä Simmo, siinä menee pieleen kun alkaa selittämään etteivät kaikki *******t ole pahoja kun tunnen yhden mukavan *******n..tosin ollaan varmaan vähän samalla asialla, uskotaan erilaisuuteen, mutta tasa-arvoisuuteen
Antti Heikkilä

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Koska olen viime aikoina vieroittanut itsäni netistä,olen lukenut entistä enemmän lehtiä.Täällä kepu on alkanut kampanjoimaan ihan ala-arvoisella tavalla.Joka lehdessä on joku kolumni,jossa syytetään persuja vihan lietsomisesta ja rasismista.
Sanoudun heti irti näistä syytöksistä.Itselläni ei ole mitään vihan tunteita ketään kohtaan,ei vuoden 82-jälkeen.Myönnän,että olen välillä ärsyyntynyt Kobran kirjoituksista,mutta siitäkin on viha kaukana.
Minulla ei ole syytä eikä halua vihata ketään,tiedoksi A.R.Vajalle ja maanviljelijällekin. En kestä vihan tunteita,en mitään negatiivisia tunteita,niin se vain on. ::)
Olen surullinen siitä tavasta,millä media käsittelee perusuomalaisia uusia kansanedustajia.
On tongittu rikoksia ihan murrosiältä saakka,siinä iässä monellakin on ollut viritettyjä mopoja ja on tullut humalassa törmäiltyä muutenkin.
Olen kansainvälinen ihminen,minulla on ystäviä kaikkialla maailmassa,jopa Kiinassa ja pohjois-Koreassa,joten rotuja on monen laisia.Perheeseeni kuuluu myös turkkilainen vävy ja olen hänen sukuunsa myös tutustunut.Kunnioitan heitä ja sitä tapaa,jolla he kunnioittavat minua.Ei mitään ongelmia.Vävy kohtelee minua paremmin kuin oma poikani ja se lämmittää mieltäni..Jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää.Se ,että en kannata vapaata maahanmuuttoa,johtuu siitä,että en halua joutoväkeä suomalaisten elätettäväksi.
Nythän on eu:ssakin jo havahduttu siihen,että vapaa kulku maasta toiseen ei olekkaan hyvä asia.Jos meille tänne pöllähtää yhtäkkiä miljoonia pakolaisia islamilaisista maista,niin emme me pysty heitä elättämään,se on tosi asia.  Rakastan tätä maata ja suomalaisia tavallisia ihmisiä täällä.Haluaisin,että täällä olisi kaikilla työtä ja hyvä olla.Ihailen myös ulkomailta tulleita työntekijöitä .jotka yhdessä rakentavat tätä maata.
Viimeisen kahden kymmenen vuoden aikana tuloerot on lisääntyneet,samoin köyhyys.Missä on ne rahat,jotka tulee talouden kasvusta,eivät ainakaan ole menneet tavallisen ihmisen hyväksi.?Vaikka en kesällä jouda kirjoittelemaan tänne,niin vilkuilen joskus kuitenkin ,ettei Kobra tänne pääse kehumaan ittiään ja kertomaan valheitaan >:( Tsemppiä. ;D ;D
ite kun en siellä etelässä asu niin en voi olla oikeen perillä asiasta mutta ainakin mediasta saatavan kuvan perusteella tuommonen turvapaikanhakija on terve nuori mies. mihin se on perheensä jättäny? ei kait sinne kotimaahan? vaikka suomalainen mies on naisten mielestä surkimus ja tylsimys niin kyllä luulisin että naiset ja lapset lähetetään sinne turvaan ja ite jäädään puolustaan kotia ja isänmaata tai ainakin loikataan vihollisen puolelle tappelemaan mutta karkuun ei lähetä ;D ;D ;D
tätä taustaa vastaan vähän ihmettelen kun soturi on saanu turvapaikan niin muiistuu mieleen että ai perhana ne tenavat ja vaimo on sillä sodan melskeessä vieläki pääsiskö hekin tänne....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Sepedeus

• Vieras
  Muuten yhdyn Simmon kirjoitukseen ,mutta vihan tunteita kyllä löytyy.
Vihaan täydestä sydämmestäni kepua puolueena. Se tunne ei häviä koskaan. Syynkin olen täällä kertonut.  >:( >:( >:( >:( >:(

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Sepellä kopra unohtu, vihan kohteena. Vae ei se mittää,hällä ja välijä, tesanttija laenatakseni.
----

Sepedeus

• Vieras
Sepellä kopra unohtu, vihan kohteena. Vae ei se mittää,hällä ja välijä, tesanttija laenatakseni.

Hei! en mää heikompia vihaa. En mää oo ikinä vihannut Kobraa. Exsääkään en enää jaksa. 10 vuodessa unohtuu. ;D

simmo

• Vieras
--täällä on paljon fiksumpia ja parempia kuin sinä.Omakehujissa olet ykkönen.Mutta omakehu haisee ;D se oikein löyhkää :( :o 8) ??? ::)

Sepedeus

• Vieras
--täällä on paljon fiksumpia ja parempia kuin sinä.Omakehujissa olet ykkönen.Mutta omakehu haisee ;D se oikein löyhkää :( :o 8) ??? ::)

Narsissi haisoo imelälle.  ;D ;D ;D

simmo

• Vieras
Vihaan täydestä sydämmestäni kepua puolueena. Se tunne ei häviä koskaan. Syynkin olen täällä kertonut.  >:( >:( >:( >:( >:(
--älä vihaa sepe.Siitä voi tulla sydäninfarkti :o

simmo

• Vieras
----miksiai sua vihais,olet yksilmäinen napaasi tuijottaja,mutta voithan aina parantaa takaisin. ;D

simmo

• Vieras

Narsissi haisoo imelälle.  ;D ;D ;D
--yhdyn edelliseen kirjoittajaan ;D

Sepedeus

• Vieras

En vihaa ihmisiä ,vaan sitä puoluetta. Se pilaa hyvätkin ihmiset.  ;D

Aleksis Kivi

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:

En vihaa ihmisiä ,vaan sitä puoluetta. Se pilaa hyvätkin ihmiset.  ;D

Ahaa, onkohan sinulla tietoa tämän suhteen prosessissa, milloin muutos on tapahtunut ? http://www.anttikaikkonen.fi/

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA

On jumankauta se tuo simmo yksitotinen? Ei niin laittomasti sano, ettei se ota tojesta. Ilimetty persu!
----