Onko kukkaan käyny viimeaikoina Venäjällä? Mitä rokotteita on pakko ottaa?Ennen ei tarvinnut mitään, mutta nyt on vissiin tilanne muuttunu. ?Olen lähdössä kesälaitumelle lehmien kanssa ,mutta kelit viivästyttää >:(Ehdotetaan ohjeessa ainakin viittä eri rokotusta,mutta jos ei oo pakko,niin en ota mittään.Ei oo ennenkää Venäjän reissulle tarvinnu rokotuksia
Lainaus käyttäjältä: simmo - 03.05.11 - klo:21:56Onko kukkaan käyny viimeaikoina Venäjällä? Mitä rokotteita on pakko ottaa?Ennen ei tarvinnut mitään, mutta nyt on vissiin tilanne muuttunu. ?Olen lähdössä kesälaitumelle lehmien kanssa ,mutta kelit viivästyttää >:(Ehdotetaan ohjeessa ainakin viittä eri rokotusta,mutta jos ei oo pakko,niin en ota mittään.Ei oo ennenkää Venäjän reissulle tarvinnu rokotuksia Kysy hyvä ihminen tk:sta! Täältä jos kysyt niin on sama jos kysysit KEPUn toimistosta = yhtä luotettavia vastauksia saat
aukki! ei täällä saa rivouksia kirjoittaa!!!!!!!
Tsekkaa et tubi on kunnossa, ja jäykkäkouristus, ja hepatiitti ja gammaglobuliini - niillä pärjäät.
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 04.05.11 - klo:08:40aukki! ei täällä saa rivouksia kirjoittaa!!!!!!!Mä skrivaan ihan mitä mua huvittaa... muut mitä ne osaa... ja uskaltaa
Jaa-a. Sille ilmansuunnalle suosittelen vähintään Stanag 4569 Level 2 tason ballistista suojausta autoon. Sekä myös niskalaukauksilta suojaavaa luotiliiviä.