Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Karhu  (Luettu 1886 kertaa)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Karhu
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223293_151285388269882_100001652657425_302619_24250_s.jpg

Tommoset jäljet oli tos kolmen sadan metrin päässä metsätiellä. Jäi lenkin teko siihen paikkaan.

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Karhu
Taidat olla vähän arkajalka ::) .   Minua ei pelota yhtään vaikka 1 karhu on tuossa pöydällä ja tuijottaa minua koko ajan ja toinen on kellarissa viileässä oottamassa vuoroaan  8)

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Karhu
Taidat olla vähän arkajalka ::) .   Minua ei pelota yhtään vaikka 1 karhu on tuossa pöydällä ja tuijottaa minua koko ajan ja toinen on kellarissa viileässä oottamassa vuoroaan  8)


Ja Lapin kulta soittelee perään?  ;D ;D
Poliittinen *****.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Karhu
Taidat olla vähän arkajalka ::) .   Minua ei pelota yhtään vaikka 1 karhu on tuossa pöydällä ja tuijottaa minua koko ajan ja toinen on kellarissa viileässä oottamassa vuoroaan  8)
Ja Lapin kulta soittelee perään?  ;D ;D

...juu... Karjalaa takas hakemaan...  :P  ::) ;D ;D ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Karhu


...juu...ja Tuiskut loppunut ihan tykkänään, Alkosta ja jääkaapista...

Jätkä

  • Vieras
Vs: Karhu
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223293_151285388269882_100001652657425_302619_24250_s.jpg

Tommoset jäljet oli tos kolmen sadan metrin päässä metsätiellä. Jäi lenkin teko siihen paikkaan.

 Ei mitään hätää jos sillä ei ole pentua mukana. Viime syksynä taimikoita raivatessa ei pystynyt pitämään eväitä mukana kun karhu kävi repulla ja mokoma kävi sitten parin päivän ajan protestoimassa eväitten puutetta (kun kävin itse syömässä ) repimällä puita ja pienempiä kantoja.
 Siinä palstalla meinas tulla vainoharhaiseksi kun oli kokoajan tunne että tuijotetaan ja ketään ei näkynyt.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Karhu
juuu, tuo tunne on muuten karmiva!      perkele, täällä karhui näkynä, jälkiä vaan mut mulla hirvi käy huoltopaikalla mesomassa!   ***** kun laskis läpitte!   onneks kompikannussa korkit pysyy kii eikä mää öölit pitkin matinvatia!                       saateri , pitäsiköhän soittaa polliisit ampumaan vilieläimet ympäriltä!???

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Karhu
http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/223293_151285388269882_100001652657425_302619_24250_s.jpg

Tommoset jäljet oli tos kolmen sadan metrin päässä metsätiellä. Jäi lenkin teko siihen paikkaan.

 Ei mitään hätää jos sillä ei ole pentua mukana. Viime syksynä taimikoita raivatessa ei pystynyt pitämään eväitä mukana kun karhu kävi repulla ja mokoma kävi sitten parin päivän ajan protestoimassa eväitten puutetta (kun kävin itse syömässä ) repimällä puita ja pienempiä kantoja.
 Siinä palstalla meinas tulla vainoharhaiseksi kun oli kokoajan tunne että tuijotetaan ja ketään ei näkynyt.
Eilen löyty pennun jäljet

Jätkä

  • Vieras
Vs: Karhu
Onkohan kukaan eräihminen miettinyt miten pystyy tollasen pentu ja äiti karhu yhdistelmän häätämään vaikka naapurikunnan puolelle. Radiosta täysillä yleykkonen ja traktorilla kiertelemään metsäteitä vai teinicorolla ja basson jytke?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Karhu
Mullakin oli kerran kontaaminen jonkun villieläimen kanssa, en kyl jääny tarkistaan minkä. Olin syksyl metsäs keräämäs  anopille kärpäs...öö ihan sieniä siis ja sit jostain kauempaa, sellasen isomman mettän puskan takaa rupes kuulumaan ihme vaikerrusta ja örinää. Kovaa sellaista. Toinen koira lähti tangentin suuntaan välittömästi ja toinen sai jonkun sankaruuskohtauksen ja aloitti murinat ja haukkumiset ja meinas rynnätä sinne. Läksin kyl aika liukkaasti paikalta, kun sain senkin toisen koiran uskomaan, että nyt ei oteta matsia. Yhtään en tiedä mikä oli  ??? Kuka tunnustaa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: Karhu
tittulilililitittitiilliii!        ihan hyvin ainaski kerran sai puolukkaa tolla konstilla, ja vielä kerättynä puhtaisiin ämpäreihin! ;D ;D ;D

     naapurin vanha isäntä kerran tuli kävelyltä ilman postia ja sano että keitäs vahvaa kahvia!   oli ukkopaha aika kalpea, - oli istunna kivelle huilaan ja takana oli karhu noussu takajaloille metänpuolella! 
 hetken katelleet toisaan ja sit tiet eronneet mutta ukko hilpas parasta mahollista vauhtia lähitaloon huilaan!          jälet löyty ja jätökset kanssa!   toinen huilaa ja toinen .......!      ei saa häiritä! ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Karhu
Tuleehan se karhu näkösälle jos teillä on iso ämpäri marjoja, sehän tulee syömään ja ihmettelee vielä, kun tulitte sen "marjapaikalle" poimimaan ne marjat ????
Helepompihan se on suoraan ämpäristä syödä ...