Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuleva maatalousministeri  (Luettu 2753 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Tuleva maatalousministeri
Tulevan kok+sdp+persu hallituksen uusi maatalousministeri on jo tiedossa.

MTK-Peräpohjolan Marttilan toive oli, että ko. ministeri olisi vahva kokoomuslainen, jolla ei tarvitse olla maatalouden tuntemusta.

Marttilalle kerrottakoon, että uudella maatalousministerillä on vahva maatalousalan koulutus, samoin pitkä käytännön kokemus alalta. Myös kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa  löytyy. Tosin hänellä saattaa olla pikkuisen puutteita poronerottelun tuntemisessa.

Marttilan toive maataloutta tuntemattomasta ministeristä on samanlaista paskaa kuin hänen kannanottonsa moottorikelkkareitteihin:

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/12/fi_FI/Marttila_puolustaa_maastoliikennelakia/

Maanomistajalta ei kysytä mitään sen jälkeen kun hänen mailleen on pakkolunastettu moottorikelkkareitti.

Viimeksi muokattu: 03.05.11 - klo:07:47 kirjoittanut minä-itte

Teroman

Vs: Tuleva maatalousministeri

Kaura-asiain ministeriksi tuloo;

Kaurajoen Timppa

,,,,,Å

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tuleva maatalousministeri

Kaura-asiain ministeriksi tuloo;

Kaurajoen Timppa

,,,,,Å

Ei kerkeä. Oltava kauran kylvöillä.
Kui mää ain olen paras?

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Tuleva maatalousministeri
Tulevan kok+sdp+persu hallituksen uusi maatalousministeri on jo tiedossa.

MTK-Peräpohjolan Marttilan toive oli, että ko. ministeri olisi vahva kokoomuslainen, jolla ei tarvitse olla maatalouden tuntemusta.

Marttilalle kerrottakoon, että uudella maatalousministerillä on vahva maatalousalan koulutus, samoin pitkä käytännön kokemus alalta. Myös kansainvälistä kokemusta ja kielitaitoa  löytyy. Tosin hänellä saattaa olla pikkuisen puutteita poronerottelun tuntemisessa.


Lupaat vaan!  ;D

Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon.

Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\
Slippin 'n sliding

Aulis Anttila

  • Vieras
Työ ja tekijä...
Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon. Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\

Homma pitää tehä ite... miks helevetissä sekuliluuserit aina odottaa jonkun muun tekevän... siks et saa ite maata pankolla ja ryystää voisulaa  :o :o :o

minä-itte

  • Vieras
Vs: Työ ja tekijä...
Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon. Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\

Homma pitää tehä ite... miks helevetissä sekuliluuserit aina odottaa jonkun muun tekevän... siks et saa ite maata pankolla ja ryystää voisulaa  :o :o :o

Pankolla makuu ja voisulan ryystäminen on kivaa!!

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Työ ja tekijä...
Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon. Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\

Homma pitää tehä ite... miks helevetissä sekuliluuserit aina odottaa jonkun muun tekevän... siks et saa ite maata pankolla ja ryystää voisulaa  :o :o :o

Voisulasta lähinnä haaveiltu viimeiset 10 vuotta..

..koko EU:n laajuisesti maatalouden poliittisen markkinaohjausmekanismin kyvyttömyys uusiutua on johtanut kurjistumiskierteeseen: Ranskassa teki viime vuonna itsemurhan 700 viljelijää, Briteissä mm. oma maidontuotanto laskee ja kattaa enää 85 % kulutuksesta..

..Vastaavasti samaan aikaan vaikkapa WTO-neuvottelujen kautta avataan koko ajan EU:n markkinoita tuotteille, joiden tuottamisessa ei noudateta EU:alueen vähimmäiskriteerejä ihmisoikeuksien, työnantajavelvotteiden, ympäristön, eläinten hyvinvoinnin tai jäljitettävyyden suhteen!
Slippin 'n sliding

Aulis Anttila

  • Vieras
Maailma muuttuu...
Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon. Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\
Homma pitää tehä ite... miks helevetissä sekuliluuserit aina odottaa jonkun muun tekevän... siks et saa ite maata pankolla ja ryystää voisulaa  :o :o :o
Voisulasta lähinnä haaveiltu viimeiset 10 vuotta..
..koko EU:n laajuisesti maatalouden poliittisen markkinaohjausmekanismin kyvyttömyys uusiutua on johtanut kurjistumiskierteeseen: Ranskassa teki viime vuonna itsemurhan 700 viljelijää, Briteissä mm. oma maidontuotanto laskee ja kattaa enää 85 % kulutuksesta..
..Vastaavasti samaan aikaan vaikkapa WTO-neuvottelujen kautta avataan koko ajan EU:n markkinoita tuotteille, joiden tuottamisessa ei noudateta EU:alueen vähimmäiskriteerejä ihmisoikeuksien, työnantajavelvotteiden, ympäristön, eläinten hyvinvoinnin tai jäljitettävyyden suhteen!

“Maailma muuttuu, Eskoseni”, kirjoitti aikanaan jo Aleksis Kivi  ;D ;D ;D

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Tuleva maatalousministeri
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Aulis Anttila

  • Vieras
Lupaukset...
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Mä en ainaskaa oo... ja "minä-itte" ei pidä mitä lupaa, juu   :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee  ;D ;D ;D

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Maailma muuttuu...
Kokoomuksella olisi nyt todellakin paikka hoitaa maatalouden asiat kuntoon. Vilpittömästi odotan kaveri joka karsii ylimääräisen byrokratian, nostaa maatalouden kannattavuuskuopasta, ohjaa tulovirrat kasvu-uralle ja luo realiteetteihin perustuvaa uskoa ja henkeä elinkeinoon!  :-\
Homma pitää tehä ite... miks helevetissä sekuliluuserit aina odottaa jonkun muun tekevän... siks et saa ite maata pankolla ja ryystää voisulaa  :o :o :o
Voisulasta lähinnä haaveiltu viimeiset 10 vuotta..
..koko EU:n laajuisesti maatalouden poliittisen markkinaohjausmekanismin kyvyttömyys uusiutua on johtanut kurjistumiskierteeseen: Ranskassa teki viime vuonna itsemurhan 700 viljelijää, Briteissä mm. oma maidontuotanto laskee ja kattaa enää 85 % kulutuksesta..
..Vastaavasti samaan aikaan vaikkapa WTO-neuvottelujen kautta avataan koko ajan EU:n markkinoita tuotteille, joiden tuottamisessa ei noudateta EU:alueen vähimmäiskriteerejä ihmisoikeuksien, työnantajavelvotteiden, ympäristön, eläinten hyvinvoinnin tai jäljitettävyyden suhteen!

“Maailma muuttuu, Eskoseni”, kirjoitti aikanaan jo Aleksis Kivi  ;D ;D ;D

Maailma muuttuu, mutta säännöt saisi olla kaikille samat, tai sitten ei sääntöjä ollenkaan!

Kumpikos se näistä vaihtoehdoista siellä Hakaniemen nurkilla on yleensä ollut suosiossa?

Vai onko se EOS; mikään ei muuttua saa!!  :-*

Slippin 'n sliding

minä-itte

  • Vieras
Vs: Lupaukset...
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Mä en ainaskaa oo... ja "minä-itte" ei pidä mitä lupaa, juu   :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Minä-itte ei ole luvannut kok  maatalousministeriä...sensijaan pätevää kuten oli sitoutumaton Hemiläkin. Poliittisesti vahvasti sitoutuneista ministereistä meillä on näyttöä viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja jälki on rumaa. Tuleva maatalousministeri  on juuri päinvastainen, mitä MTK/Marttila toivoo.

Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee  ;D ;D ;D

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Lupaukset...
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Mä en ainaskaa oo... ja "minä-itte" ei pidä mitä lupaa, juu   :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Minä-itte ei ole luvannut kok  maatalousministeriä...sensijaan pätevää kuten oli sitoutumaton Hemiläkin. Poliittisesti vahvasti sitoutuneista ministereistä meillä on näyttöä viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja jälki on rumaa. Tuleva maatalousministeri  on juuri päinvastainen, mitä MTK/Marttila toivoo.

Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee  ;D ;D ;D
Pätevyys ei paljon paina jos istuu Valtioneuvostossa selkänojattomalla pallilla...
Slippin 'n sliding

mixutech

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 342
Vs: Lupaukset...
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Mä en ainaskaa oo... ja "minä-itte" ei pidä mitä lupaa, juu   :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Minä-itte ei ole luvannut kok  maatalousministeriä...sensijaan pätevää kuten oli sitoutumaton Hemiläkin. Poliittisesti vahvasti sitoutuneista ministereistä meillä on näyttöä viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja jälki on rumaa. Tuleva maatalousministeri  on juuri päinvastainen, mitä MTK/Marttila toivoo.

Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee  ;D ;D ;D
Pätevyys ei paljon paina jos istuu Valtioneuvostossa selkänojattomalla pallilla...


No johan pomppas.  :o
Hemilä on ehkä aikamme suurimpia maatalouden vihaajia!
Eikös Hemilä ole maatalon poika? Muistaakseni suuttui jostain vanhemmilleen ja oli silloin vannonut kostavansa kokemansa vääryyden kaikille maanviljelijöille. Ja vielä perhana toteutti uhkauksensa....

On vaikea kuvitella kumpi olisi huonompi maatalousministeri: Hemilä vai Oras Tynkkynen.

Teroman

Vs: Tuleva maatalousministeri
Kaurajoen Timppahan olis pätevä

Mutta ehtii vasta kylvön jälkeen eikä taida hallitus muutoinkaan ennen valmistua ?

Tai sitten Timpalle sijaisapua kauran kylvöön niin vois ehtiä heti ministerin hommiin ?

Å,,,,,å