Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tuleva maatalousministeri  (Luettu 2752 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Lupaukset...
Maatalousministeri kokoomuksesta, kelpaa kyllä. Täälläkin on jo kokoomuslaiset luvanneet, tulotason nousua, lannoitteiden hinnan laskua, tukien korotusta ja lisää sinkku naisia maaseudulle jos meillä on kokoomuslainen maatalousministeri. Joten otetaan vaan se.

Mä en ainaskaa oo... ja "minä-itte" ei pidä mitä lupaa, juu   :P :P   ::) ::)   ;D ;D ;D

Pelkäänpä vaan, että nyt on tulossa niin isoja neuvotteluja, että eivät uskalla sitä salkkua ottaa hoitaakseen. Puskista on aina helpompi huudella... :-\

Minä-itte ei ole luvannut kok  maatalousministeriä...sensijaan pätevää kuten oli sitoutumaton Hemiläkin. Poliittisesti vahvasti sitoutuneista ministereistä meillä on näyttöä viimeisen kahdeksan vuoden ajalta ja jälki on rumaa. Tuleva maatalousministeri  on juuri päinvastainen, mitä MTK/Marttila toivoo.

Oppositioluusereiden hurmoksellinen sekulisakki riekkuu... ja karavaani kulkee  ;D ;D ;D
Pätevyys ei paljon paina jos istuu Valtioneuvostossa selkänojattomalla pallilla...


No johan pomppas.  :o
Hemilä on ehkä aikamme suurimpia maatalouden vihaajia!
Eikös Hemilä ole maatalon poika? Muistaakseni suuttui jostain vanhemmilleen ja oli silloin vannonut kostavansa kokemansa vääryyden kaikille maanviljelijöille. Ja vielä perhana toteutti uhkauksensa....

On vaikea kuvitella kumpi olisi huonompi maatalousministeri: Hemilä vai Oras Tynkkynen.


Jospa ottaisit ne myrkynvihreät silmiglasit nenältäsi ja katselisit tosiasioita tosiasioina.

Hemilän ministerikautta vaikeutti MTK/kepun sabotaasit, kapuloita rattaisiin joka käänteessä:

Koko sivun haukkuma"mielipiteitä", toimituksen itsensä kirjoittamia, jatkuvasti leikkausvaatimuksia AB-alueen tukiin jne jne.  Simonkatu jopa torppasi tuolloin valtiovarainministeri Niinistön tarjouksen pudottaa maatalous alempaan energiaveroluokkaan.

Hemilän ainoa heikkous oli se, että hän  otti joskus huomioon MTK:n vaatimuksia...mm. ei toteuttanut suunnitelmaansa tasata AB- ja C-tukialueitten maidontuotannon tukia, koska MTK:n valtuuskunta asettui yksimielisesti vastustamaan sitä, jopa AB-alueen maidontuottajat.  Myös kaikki tukieroja kasvattavat vaatimuslistat tulivat Simonkadulta.

Nyt etelän tuottajat ovat heränneet, valitettvan myöhään, ja häätäneet Simonkatua hallitsevan  kepun oppositioon.

Lopuksi jopa Simonkatu joutui myöntämään, että Hemilä pärjäsi Brysselissä kohtuuhyvin.

Teroman

Vs: Tuleva maatalousministeri
Kaurajoen Timppahan olis pätevä

Mutta ehtii vasta kylvön jälkeen eikä taida hallitus muutoinkaan ennen valmistua ?

Tai sitten Timpalle sijaisapua kauran kylvöön niin vois ehtiä heti ministerin hommiin ?

Å,,,,,å


Pitää kysyä jos Naapuri lähtisi tekeen Timpan kylvöt jos Timppa Ministerix menee ?

http://perfekt.kuvat.fi/kuvat/Kev%C3%A4t%202011/

å,,,,,Å