Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljan hinta rajussa nousussa  (Luettu 2119 kertaa)

minä-itte

• Vieras
Vs: Viljan hinta rajussa nousussa
Mitä sanoo nyt S-L , PTT ja MTT?

...propagandamylly pyörimään?

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä tuleva mm.ministerin pitää tehdä suunitelma siitä että suomessa saadaan edelleen halpaa viljaa!     ei noita vv.itä kestä erkkikään jos viljan hinta nousee! ::)

minä-itte

• Vieras
kyllä tuleva mm.ministerin pitää tehdä suunitelma siitä että suomessa saadaan edelleen halpaa viljaa!     ei noita vv.itä kestä erkkikään jos viljan hinta nousee! ::)

Viljat myydään Tartton myllylle...kovaan hintaan.

Sepedeus

• Vieras
Tiedätkö mitä???

Sä saat sitä halpaa viljaa, kun kasvatat ihan ite. Laatukin on paras mahdollinen. Näihän ne tekee myös hampun kotikasvattajat. Tilaston mukaan niitä on suomessa enemmän kuin kauranhoitajia.  ;D

minä-itte

• Vieras
Vs: Tiedätkö mitä???

Sä saat sitä halpaa viljaa, kun kasvatat ihan ite. Laatukin on paras mahdollinen. Näihän ne tekee myös hampun kotikasvattajat. Tilaston mukaan niitä on suomessa enemmän kuin kauranhoitajia.  ;D

Muttakun kepu on siirtänyt kotieläintalouden tundralle, Johannes Virolaisen viitoittamalla tavalla, ja siellä ei vilja kasva...vain poronjäkälä.

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vaan nurmi täällä kasvaa ja pirun hyvin kasvaakin...Eikös se oo ihan kiva, että saatte harrastella siellä viljanviljelyä, niin myö harrastellaan tissien räpläystä täällä Idässä?
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Sepedeus

• Vieras
Vaan nurmi täällä kasvaa ja pirun hyvin kasvaakin...Eikös se oo ihan kiva, että saatte harrastella siellä viljanviljelyä, niin myö harrastellaan tissien räpläystä täällä Idässä?

Jokainen tietää että tykkäät tisseistä, mutta se edellyttää jatkossa lisää tukea. Kysymys on, haluaako veronmaksaja maksaa.  ;D

nAGGI-nYLYGGI

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuskin se veronmaksaja haluamalla haluaa maksaa kenenkään Suomalaisen viljelijän tukia, mutta että jotta koska kun vaimitenkäsenytmeni!    ::) ;D
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

Sepedeus

• Vieras
Tuskin se veronmaksaja haluamalla haluaa maksaa kenenkään Suomalaisen viljelijän tukia, mutta että jotta koska kun vaimitenkäsenytmeni!    ::) ;D

Tuossakin lauseessa on kepun vaalitappion syy.  ;D

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
niinhän se liharaaka-ainekkin on kallistunut niin paljon että atria on vaikeuksissa.. ???
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

Aulis Anttila

• Vieras
Hinnannousu...
niinhän se liharaaka-ainekkin on kallistunut niin paljon että atria on vaikeuksissa.. ???

Joo... mäki kuulit et sikavainaan tuottajahintaki on liki kaksinkertastunu viime vuodesta, juu  ;D ;D ;D

AgerSilva

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
niinhän se liharaaka-ainekkin on kallistunut venäjällä niin paljon että atria on vaikeuksissa.. ???

emo-heikki

• Vieras
Hyvähän se on, että nousee, monta vuottahan tossa on mentykkin aika matalilla hinnoilla ...
Vielä kun saataisiin lihaankin jotain lisähintaa, maito taitaa jo ollakkin nousussa ????

minä-itte

• Vieras

On on, ehtottomasti on...muttakun pankollamakoilusta saa tämän ammattitaudin, makuuhaavoja.