Paskoja noi kaikki nykyautot on... Ihan paskoja.
Melkein järjestään merkki kuin merkki saa jatkuvasti lukee juttuja esim. kaksoismassavauhtipyörän ongelmista. Nykyautot suunnitellaan vanhenemaan aivan toiseen tahtiin kuin ennemmin. Eihän homma kannata, jos esim vauhtipyörä kestää koko kotteron eliniän. Ainiin... se auton kun pitää olla niin pehmee ja tärinätön ajettava... Mukavuus on ulosmitattu madaltamalla renkaiden profiilia ja kasvattamalla vannekokoa, siksipä sitten tärinöitä yritettävä poistaa muilla konsteilla. Lisää liikkuvia ja kuluvia osia.
Näin on... Onni on vanha auto. Sellainen jonka pystyy itse korjaamaan.
Tein Opeliin keväthuollon. Vetonivelen kumi oli taas vaihteeksi hajalla. 58 minuuttia meni aikaa
Kun ostaa Opelin, niin samalla saa oppisopimuksella automekaanikon tutkinnon 
Vetonivel kandee muuten purkaa, putsata ja kasata samalla... Kasaaminen toki vähän hankala ekalla kerralla, mutta harjotus tekee mestaajan tossakin a siassa. Miten muuten yleensäkään oli tarvetta tota kumia vaihtaa, kun ei oo tarvinnu sen koommin vaihtaa, kun aloin käyttää uudempaa kumimallia, joka Vectrassa jo vakiona. Siinon yks vekki enemmän ja muovisesta olemuksesta huolimatta kestää paremmin kuin vanha kumisempi versio...?
Viimeksi vaihdellu vanhaan kakslitraseen asconaan ja silloon just tuon uudemman kumin... Tarvikekumeja ei kannata käyttää, jos ei usein haluu ruuvailla...