Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe olin väärässä..  (Luettu 4595 kertaa)

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
olin väärässä..
..ku aattelin että tämän multipersoonan kepu-mtk -jargoni loppuis vaalien jälkeen, kun vaalituloskin oli niin suotuisa, mutta ei...

Viimeksi muokattu: 26.04.11 - klo:11:22 kirjoittanut webmaster2L

Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: olin väärässä..
ylläpito ainoastaan voi sen lopettaa, vihtorilla kun ei ole oikeaa elämää olemassa:)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
ylläpito ainoastaan voi sen lopettaa, vihtorilla kun ei ole oikeaa elämää olemassa:)
Tähän ei lisättävää.
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta tyhjä saitti ei kai sitäkään kiinnosta!??    mitä lie sitten kun tuo k....u ja m...k on haudattu niin mistä arveletta keskusteltavan?

minä-itte

• Vieras
..ku aattelin että tämän multipersoonan kepu-mtk -jargoni loppuis vaalien jälkeen, kun vaalituloskin oli niin suotuisa, mutta ei...

Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimim. kepun kannattaja

nänninnyplääjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voiko vitutukseen kuolla, kysyy nimim. kepun kannattaja

sanotaan ny näin että mtk-saarna tulee ihan aiheesta.. ja kepua en äänestäny..
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

emo-heikki

• Vieras
Kepu ja MTK on olleet maakuntien pelastus aikanaan, joskus jopa koko kansakunnan  pelastus, mikäli katellaan historiaa vähän pitemmälle.
Nyt on molemmat ollet vähän sivuraiteella, se ei sinänsä ole ongelma, ongelma on se, että ne ei itse sitä tiedä eikä tajua ????

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voiko vitutukseen kuolla?

Oikein hyvä alku sulla on ainakin menossa....

minä-itte

• Vieras

MTK ja kepu ovat vieläkin olemassa.

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
MTK ja kepu ovat vieläkin olemassa.

Ole huoleti ja myös jälkehesi jää, vihtori :)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Sepedeus

• Vieras
Vs: olin väärässä.. Todellakin väärässä

Yli kymmenen vuotta on tehty määrätietoista työtä sen eteen, että kissanpoikien silmät aukenisi ja että ne myrkynvihiriät klasit vaihtuisi. Tämä vaalitulos osoittaa, ettei työ ole mennyt hukkaan. 10v sitten täällä kirjoitteli Kepu/MTK kriittisiä vain 1-2. Nyt joukko on paljon suurempi, vaikka nää neuvolassa kepupiikillä rokotetut ovat eri mieltä. ;D ;D ;D ;D

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Voe sitä sepen lapsenuskua!  Mikä ero on kepun ja persun evustajalla?

Kepun evustaja on yleensä paikkakunnan viisain ja ajanhermolla oleva viisas ja vastuullinen henkilö. Lisäksi kahisevaa löytyy ja manttaaleita.

Persu sen sijaan on kylähullu ja änkyrä joka on kaikkea kehitystä vastaan ja jokaon äänekäs ja slouganeita, ilman kontrollia, ilmaan  heittelevä hakkaraenen.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

• Vieras
Voe sitä sepen lapsenuskua!  Mikä ero on kepun ja persun evustajalla?

Kepun evustaja on yleensä paikkakunnan viisain ja ajanhermolla oleva viisas ja vastuullinen henkilö. Lisäksi kahisevaa löytyy ja manttaaleita.

Persu sen sijaan on kylähullu ja änkyrä joka on kaikkea kehitystä vastaan ja jokaon äänekäs ja slouganeita, ilman kontrollia, ilmaan  heittelevä hakkaraenen.

Hakkaraiseen en ota kantaa. Sen tietävät häntä äänestäneet. Kepussa onkin juuri se vika ,että kahiseva ratkaisee. Nyt niillä on kahisevat vähissä.  ;D
  Kepua olen seurannut kohta 60 vuotta. Kepu on korruptiopuolue ollut niin pitkään kuin muistan. Varsinkin paikallistasolla. Maanhankintalupaa ei maatalouslautakunta puoltanut kepukunnissa kuin kepulaasille. Jos kepu olis voittanut vaalit, niin sika Sirkka olis ruvennut kehittelemään sitä visotaan uudesta maanhankintalaista. Onneksi kansa ei hyväksy puoluetta joka kayttää valtaa pelkästään omanedun tavoitteluun.  ;D

Tämä Marin takinkääntökin johtui omasta edusta. 142 olis katkolla ja minkeille tarhauskielto, jos olis jatkanut kiukutteluaan. Toinen vaihtoehto tietysti on se että Marilla oli huonot päivät ja vaikea PMS oireilu. ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 12.05.11 - klo:10:15 kirjoittanut webmaster2L

Kobra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • TEUTSI ON RAUTAA
Höpön höpön. Kepu on tehnyt hyvin paljon hyvää. Oikejastaa ei millään muulla puoluveella oon niin mahtavia perinteitä.

Vaikken ookkaa kepu, niin kunnioitan heijän aikaansaannoksiaan. Joka paljon tekee tekee myös virheitä. Aika näyttää kumpaan koriin persuilla pallo pomppaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

• Vieras
Rosvot...
Kepu on tehnyt hyvin paljon hyvää. Oikejastaa ei millään muulla puoluveella oon niin mahtavia perinteitä.

Joo ykskään ainoo Suomen puolue ei oo kyenny valehtelemaan ja varastamaan nii paljo ku agraarisosialistinen hurmosliike... eli sekulisakki... ei ees yhteensä  :o :o :o