Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuinka Persut voisi olla Kepu  (Luettu 4169 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Kuinka Persut voisi olla Kepu
  On naurettavaa ajatella että persujen vaalivoitto olisi tullut kepulaisilta. Täysin tuulesta temmattu juttu.
Esim. uudella maalla Timo Soini sai yksin enemmän ääniä, kuin koko Kepun äänimäärä. Sama tulos Helsingissä. Halla-aho sai yksin liki saman määrän kuin kepu yhteensä.
  Siis kepu sai eduskuntavaaleissa 2003  689391 ääntä. 2011  463 160 ääntä. 226231 ääntä on kadonnut taivaan tuuliin. Ei ne persuissa ole. ;D

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.

   On äänestäjän halventamista luokitella ääniä oikeisiin ääniin ja protestiääniin. Näitä jälkimmäisiä ei ole olemassa, kuin näiden hävinneiden päiväunissa. Nämä äänestäjät jotka vaaleissa ilmoittavat tyytymättömyytensä ovat niitä demokratian kulmakiviä. Presidenttikin piti vaalien tulosta oikean suuntaisena. Kansa voi vaaleissa ilmoittaa mitä mieltä ovat ,eikä tarvitse lähteä kadulle.  ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Mitä ***** demokratijaa se on kun 20% kansasta luulee saavasa määrätä mihin Suomen politiikkaa on vietävä?
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

nAGGI-nYLYGGI

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1114
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Voi kun se oliskii ees 20% Suomen kansasta joka päättää, mutta virkamieskoneisto se on joka sen päättää.
Jos ei NH tuosta jontkosta mene yli, niin minä lupaan...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.

Ainakin Etelä-Suomessa. Myös paljon "aikasemmin nukkuneilta"

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2138
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.

   On äänestäjän halventamista luokitella ääniä oikeisiin ääniin ja protestiääniin. Näitä jälkimmäisiä ei ole olemassa, kuin näiden hävinneiden päiväunissa. Nämä äänestäjät jotka vaaleissa ilmoittavat tyytymättömyytensä ovat niitä demokratian kulmakiviä. Presidenttikin piti vaalien tulosta oikean suuntaisena. Kansa voi vaaleissa ilmoittaa mitä mieltä ovat ,eikä tarvitse lähteä kadulle.  ;D
[/quote]
534 date=1303281831]
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.

   On äänestäjän halventamista luokitella ääniä oikeisiin ääniin ja protestiääniin. Näitä jälkimmäisiä ei ole olemassa, kuin näiden hävinneiden päiväunissa. Nämä äänestäjät jotka vaaleissa ilmoittavat tyytymättömyytensä ovat niitä demokratian kulmakiviä. Presidenttikin piti vaalien tulosta oikean suuntaisena. Kansa voi vaaleissa ilmoittaa mitä mieltä ovat ,eikä tarvitse lähteä kadulle.  ;D
Mitäs halventamista se on jos antaa protestiäänen? Protestoithan sinäkin täällä kaiket päivät toisten mielipiteitä, halvennatko heitä? ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Mitä ***** demokratijaa se on kun 20% kansasta luulee saavasa määrätä mihin Suomen politiikkaa on vietävä?

  Nyt tulin asian ytimeen. Tätä olen ihmetellyt koko ikäni. Kepu johti hallitusta joskus 17% kannatuksella. Että elä ala ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Mitä ***** demokratijaa se on kun 20% kansasta luulee saavasa määrätä mihin Suomen politiikkaa on vietävä?

  Nyt tulin asian ytimeen. Tätä olen ihmetellyt koko ikäni. Kepu johti hallitusta joskus 17% kannatuksella. Että elä ala ;D

Juu, mutta takana oli 100%  Kekkonen.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Mitä ***** demokratijaa se on kun 20% kansasta luulee saavasa määrätä mihin Suomen politiikkaa on vietävä?

  Nyt tulin asian ytimeen. Tätä olen ihmetellyt koko ikäni. Kepu johti hallitusta joskus 17% kannatuksella. Että elä ala ;D

Juu, mutta takana oli 100%  Kekkonen.

  Onneksi ei Paavo Väyrysestä tullut aikoinaan uusi Kekkonen. Saadaan demokratia toimimaan ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Minä-ltteen on pakko 7yhtyvä. Änkyrinkin kommari polovistu Urkin eessä!

Ny on onneksi eri aeka. Soenin on taevuttava enemmistön tahtoon, oli se mikä oli!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Minä-ltteen on pakko 7yhtyvä. Änkyrinkin kommari polovistu Urkin eessä!

Ny on onneksi eri aeka. Soenin on taevuttava enemmistön tahtoon, oli se mikä oli!

  Mä luulen että Soini on taipunut jo monta kertaa. Soini pääsee Jutan kanssa sopimukseen Portugalista, veroista ja leikkauslistoista. Jyrki joutuu taipumaan muuten ei hallitusta tule ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Luulempa että vasurit joutuvat ottaan lusikan sirroon kätteen. Paeneet tullee EUsa, joejin sossujen on pakko taepuva. Pelikenttä on aekqa laaja ja Suomen nurkkassa tehhään ku pelijohtaja määrää
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Aulis Anttila

  • Vieras
Sinipuna...
Minä-ltteen on pakko 7yhtyvä. Änkyrinkin kommari polovistu Urkin eessä! Ny on onneksi eri aeka. Soenin on taevuttava enemmistön tahtoon, oli se mikä oli!
  Mä luulen että Soini on taipunut jo monta kertaa. Soini pääsee Jutan kanssa sopimukseen Portugalista, veroista ja leikkauslistoista. Jyrki joutuu taipumaan muuten ei hallitusta tule ;D

Sulla ei taida oikeen olla käsitystä sinipunasta... kuin se toimii  ;D ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sinipuna...
Minä-ltteen on pakko 7yhtyvä. Änkyrinkin kommari polovistu Urkin eessä! Ny on onneksi eri aeka. Soenin on taevuttava enemmistön tahtoon, oli se mikä oli!
  Mä luulen että Soini on taipunut jo monta kertaa. Soini pääsee Jutan kanssa sopimukseen Portugalista, veroista ja leikkauslistoista. Jyrki joutuu taipumaan muuten ei hallitusta tule ;D

Sulla ei taida oikeen olla käsitystä sinipunasta... kuin se toimii  ;D ;D ;D

  Tästä ei nyt tuu oikeeta sinupunaa. Persut on siinä välissä.  ;D ;D ;D