Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kuinka Persut voisi olla Kepu  (Luettu 4170 kertaa)

simmo

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Kyllä kepusta on tullut persuille huomattava määrä protestiääniä.
----------kepulle persu on kuin punainen vaate,pahin mahdollinen vihollinen.Jos kepu ei äänestä ittiään,niin se jää kotiin.Tämä on saletti ???

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Ei taija tulla lasta ei paskaa.

Persusta muovostumassa hurmosliike johon tolokutki (sepe) hurahtaa. Huuvetaan kurkku suorana kuinka Messijas pelastaa ja katso ennen ko huomaakkaat koko Eorooppa on kaaoksessa. Pelastukkoon kuka vielä voe. Persumanija on kuin syöpä , se tappaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

simmo

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Ei taija tulla lasta ei paskaa.

Persusta muovostumassa hurmosliike johon tolokutki (sepe) hurahtaa. Huuvetaan kurkku suorana kuinka Messijas pelastaa ja katso ennen ko huomaakkaat koko Eorooppa on kaaoksessa. Pelastukkoon kuka vielä voe. Persumanija on kuin syöpä , se tappaa.
--eiköhän suomalaiset ole saaneet tarpeekseen kepusta.Ts.sivistyneet ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Ei taija tulla lasta ei paskaa.

Persusta muovostumassa hurmosliike johon tolokutki (sepe) hurahtaa. Huuvetaan kurkku suorana kuinka Messijas pelastaa ja katso ennen ko huomaakkaat koko Eorooppa on kaaoksessa. Pelastukkoon kuka vielä voe. Persumanija on kuin syöpä , se tappaa.
--eiköhän suomalaiset ole saaneet tarpeekseen kepusta.Ts.sivistyneet ;D

Jotenkin käväisi mielessä tuho-Ahon hallitus. Kepu sai v. 1991 "veretseisauttavan" vaalivoiton, veteli jatkuvasti mattoa hallituskumppanien jalkojen alta. Pekkarinen levitteli pahasti velkaantuneen valtion rahoja pitkin kotimaakuntaansa siltarumpuihin jnejne...

Kepu ei enää koskaan pääse öykkäröimään!

Tuulia

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Ei taija tulla lasta ei paskaa.

Persusta muovostumassa hurmosliike johon tolokutki (sepe) hurahtaa. Huuvetaan kurkku suorana kuinka Messijas pelastaa ja katso ennen ko huomaakkaat koko Eorooppa on kaaoksessa. Pelastukkoon kuka vielä voe. Persumanija on kuin syöpä , se tappaa.
--eiköhän suomalaiset ole saaneet tarpeekseen kepusta.Ts.sivistyneet ;D
   Perusjätkissähän se sivistys kukoistaa, suorastaan, ette sanoisi - loistaa !    :D

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Voi kun se oliskii ees 20% Suomen kansasta joka päättää, mutta virkamieskoneisto se on joka sen päättää.

Ja mitä kokemattammat valtiopäivämiehet ja ministerit, sitä varmemmin virkamiehet vievät demokraattista järjestelmää kuin pässiä narusta!


JK. Päivän kysymys minkä puolueen mandaatilla istuu eniten ylivoimaisesti eniten kansliapälliköitä?

Viiden pisteen vihje: kansliapäälliköt nimittää tasavallan preidentti.

Kolmen pisteen vihje: minkä puolueen edustajat ovat istuneet presidentinlinnassa yhtäjaksoisesti vuodesta 1982?
Slippin 'n sliding

simmo

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu

[/quote]   Perusjätkissähän se sivistys kukoistaa, suorastaan, ette sanoisi - loistaa !    :D
[/quote]  --------------Tässä olemme yhtämieltä,se loistaa ;D ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Ei taija tulla lasta ei paskaa.

Persusta muovostumassa hurmosliike johon tolokutki (sepe) hurahtaa. Huuvetaan kurkku suorana kuinka Messijas pelastaa ja katso ennen ko huomaakkaat koko Eorooppa on kaaoksessa. Pelastukkoon kuka vielä voe. Persumanija on kuin syöpä , se tappaa.

  Onneksi suomessa on parempi kulttuuri ,kuin ruotsissa. Siellä Ruotsidemokraatit laitettiin ns. kättelykieltoon. Seuraavien vaalien jälkeen niitä on jo pakko kätellä, heill Kustaa ja sillai ;D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Heil Kustaa je Meill Persu. Hahaa on siin ylpeilynaihe. Persulestit!
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Heil Kustaa je Meill Persu. Hahaa on siin ylpeilynaihe. Persulestit!

    Mä olen ainakin ylpeä suomalaisista tällä hetkellä, etteivät alistuneet minkki Marin pelottelulle.  ;D

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Heil Kustaa je Meill Persu. Hahaa on siin ylpeilynaihe. Persulestit!

***** Voi ukkoriepua , kun sulta loppuu argumentit aina heti alkuunsa, niin et osaa muuta kuin heittää paskaa.  ;D ;D
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Persulesti, koetappa raohottuva.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Persulesti, koetappa raohottuva.

****** Sinähän tässä kuumana käyt.  ;D ;D ;D ;D ;D
In vino veritas

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Väärä dignoosi. Mua vaan naurattaa, kun joku voi olla noin hölmö, että luulee asijoihen kummenevan jonkun Messijaan vaalivoiton ansiosta. Mä oon eläny jo niin pitkään, että tiiän. Koskaan ei ole hyvä, varsinkaan Kepujen Ja persujen mielestä.

Rikkaat tietenkin ovat tyytyväisijä! Sossu ja vasemmisto taas kajehtii AINA kaikkia jos jonkin muun etuja nostetaan kuin heijän. Ei se siitä muutu vastakaan. Pli persuja tai ei.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

rööri-roope

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1335
Vs: Kuinka Persut voisi olla Kepu
Väärä dignoosi. Mua vaan naurattaa, kun joku voi olla noin hölmö, että luulee asijoihen kummenevan jonkun Messijaan vaalivoiton ansiosta. Mä oon eläny jo niin pitkään, että tiiän. Koskaan ei ole hyvä, varsinkaan Kepujen Ja persujen mielestä.

****** En minä odota persuilta mitään ihmeitä ja kuten olen sanonut, en edes äänestänyt näissä(kään) eduskuntavaaleissa.  Ihan ajankuluksi sinulle vit*uilen, tänään vielä palkkaa vastaan. Pekkaspäivä nääs..  ;D
In vino veritas