Ei saa kiusata Aulista!!!
Lainaus käyttäjältä: landehande - 18.04.11 - klo:21:46Ei saa kiusata Aulista!!!Mua ei mitkää ihan pikkukirput hetkauta... vaik ois rälläkkä kourassa... ja alvilappu toisessa
Etelässä kierrellessä tulee kysyttä tunnetteko Aulis Anttilaa .Osa ei tunne ja loput ei haluu tuntea .
Mutta kaikki tuntee sen miehen joka otti yhteyttä entisessä kotimaasaan asuneisiin sukulaisiin ja kuoli hyljättynä, unohdettuna alkoholistina Moskovassa.Piru mikäs sen miehen nimi nyt taas olikaan?
Viimeksi muokattu: 19.04.11 - klo:03:27 kirjoittanut minä-itte
Lainaus käyttäjältä: Terminator - 18.04.11 - klo:22:33Mutta kaikki tuntee sen miehen joka otti yhteyttä entisessä kotimaasaan asuneisiin sukulaisiin ja kuoli hyljättynä, unohdettuna alkoholistina Moskovassa.Piru mikäs sen miehen nimi nyt taas olikaan? http://fi.wikipedia.org/wiki/Otto_Wille_Kuusinen sukujuuret syvimmässä Kepulandiassa, siellä sukulaisetkin.
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 18.04.11 - klo:21:49Lainaus käyttäjältä: landehande - 18.04.11 - klo:21:46Ei saa kiusata Aulista!!!Mua ei mitkää ihan pikkukirput hetkauta... vaik ois rälläkkä kourassa... ja alvilappu toisessa Silti on harvinaista etteivät "liittos" jäsenetkään sua tunne . Systeri kuuluu järjestöön ja sut hänen pitäis tuntea .
Onko Urkki syntyny