Näytästää siltä että kuka "siitä" puhhuu, niin se vaikuttaa tähän "siivoojaan"
WAU! olen itse tosi huono siivoamaan. Meillä pursuu nurkat kirjoja, aina kun mä menen shoppailemaan (uskokaa tai älkää yritän ainakin) siis vaatteita (pakko olisi välillä ostaa, ettei ihan pylly paljaan maailmalle tarttisi lähteä), jos vaatekaupan lähelläkin on kirjakuappa, niin sinnehän minä pakenen. Nyt sitten mietin, että mitäs kirjoja minkin paikan peitoksi, jahka täältä kolosta maailmalle taas lähden. Mämmilä-sarjakuvat sopii varmaan pepun peitoksi, pitäisiköhän etupulelle keksiä jotain viksumpaa, miten olisi Kurt Voonegutin maaton mies (tosin tää on mulla engalniksi ei suomeksi, enkös olekin aika snoppi

). Tisujen peitoksi käy varmaan tää mun viimeinen ostos: Rakkauden kasvit. Siinä on 10 eurolla tiivis tietopaketti, siitä miten mikäkin vihannes ihmiseen vaikuttaa. Mihet kun olevinaan anti-vihannes ihmisiä, niin eihän se pidä paikaanssa, kahvi, tupakka, viina jne.................eli kaikki ihmiskunnan nautintoaineet ja huumeet on peräisin kasveista.
Lihan himohan on sitten ihan eri asia ja surullista havaita, että maailma vaikka kuinka kehityy. Niin tuon *****-*****n tarjonassa on aina epätasapainoa, toisille on tarjolla liikaa ja toiset ei saa edes pyydettäessä. Mun milestä näissä, kuka nai ketä ja mietenpäin ja missä, on kyse siitä, että meillä ei vieläkään ole termejä rehelliselle kunon seksille, jolla on yhtä vähän rakkauden kanssa tekemistä kuin muilla fyysisllä tarpeilla esim. Syömisellä ja juomisella.
Joo jos, haluaa lukea hyvällä huuomorilla varustettua miesmäistä-homo-lesbo-seksi-elämä-taide huumoria, niin suosittelen saksalaisen Ralf König:in. *****ja näissä kirjoissa vilahtelee harvaksetaan, koska kirjoittaja on homo, mutta huumori on hauskaa

.