Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mopoautot  (Luettu 10038 kertaa)

$ikaparoni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Mopoautot



Ostin meidän kaksospojille molemmille uudet mopoautot rippilahjaksi. Tuli vain mieleen että pojat voisivat hakea naapurikunnan Valtralta vaikka varaosia autoillansa.



Paljonko mopoauton kilometrikorvaus muuten on?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mopoautot
Pistit pojat sitten liikenteen sekaan kananmunissa... Itse olisin ostanut kummallekin oman uuden isoimman Fendtin mitä rahalla saa niin eivät jää jalkoihin  8)  Mutta ei oo kukaan onneksi vielä mulle mun lapsista ilmoittanutkaan  ;D Naapurikunnassa yks sälli ajoi reilu 100tkm mopoautolla 2.5 vuodessa ja siihen vaihdettiin mäntiä ja muita kuluvia osia ja sitten koko moottori eli noista saat hiukan kuvaa mitkä on tulevat remontin kohteet ainakin jos on syötöt tapissa ja kierroksia nostettu  ;)

Viimeksi muokattu: 14.04.11 - klo:20:38 kirjoittanut zetor8045

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Mopoautot
Onko mitään nolompaa kun teini mopoautossa?  ???

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mopoautot


onko rahat loppu,olisit ostanut hummerit köyhä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Broil€rBaron

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
  • Syökää kanaa, se tekee hyvää minulle!
Vs: Mopoautot



Ostin meidän kaksospojille molemmille uudet mopoautot rippilahjaksi. Tuli vain mieleen että pojat voisivat hakea naapurikunnan Valtralta vaikka varaosia autoilla

Mopoautot ???


Buahhahhahhahhaaaaa

Poikapoloinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 444
Maaseudun tulevaisuus

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mopoautot
Protkoparonin pojjaat ajaa naapurikuntaan omia vuokramaitaan pitkin.

Turvassa muulta liikenteeltä.
Kui mää ain olen paras?

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Mopoautot
Protkoparonin pojjaat ajaa naapurikuntaan omia vuokramaitaan pitkin.

Turvassa muulta liikenteeltä.
Ja huutavat timppaa työntämään, mutaliikkoon juuttunutta mopobilikaansa. :D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mopoautot
Timppa ei mitään puutarhatonttujen mopoautoja työntele.

 ???
Kui mää ain olen paras?

antti-x

  • Vieras
Vs: Mopoautot
Onko mitään nolompaa kun teini mopoautossa?  ???

Ei.

Onneksi ei voi yleensä heti varmaksi tietää onko jossain eteen eksyneessä mopoautossa teini. Muuten voisi olla vaikea olla vähän töytäisemättä :)

Jätkä

  • Vieras
Vs: Mopoautot
Pistit pojat sitten liikenteen sekaan kananmunissa... Itse olisin ostanut kummallekin oman uuden isoimman Fendtin mitä rahalla saa niin eivät jää jalkoihin  8)  Mutta ei oo kukaan onneksi vielä mulle mun lapsista ilmoittanutkaan  ;D Naapurikunnassa yks sälli ajoi reilu 100tkm mopoautolla 2.5 vuodessa ja siihen vaihdettiin mäntiä ja muita kuluvia osia ja sitten koko moottori eli noista saat hiukan kuvaa mitkä on tulevat remontin kohteet ainakin jos on syötöt tapissa ja kierroksia nostettu  ;)

Taitaa mopoautojen matkamittarit valehdella reilusti sillä kyseinen hemmon pitäisi ajaa joka päivä yli kolme tuntia sillä mopo autollansa että 100 000 km  tulisi täyteen.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Mopoautot
Pistit pojat sitten liikenteen sekaan kananmunissa... Itse olisin ostanut kummallekin oman uuden isoimman Fendtin mitä rahalla saa niin eivät jää jalkoihin  8)  Mutta ei oo kukaan onneksi vielä mulle mun lapsista ilmoittanutkaan  ;D Naapurikunnassa yks sälli ajoi reilu 100tkm mopoautolla 2.5 vuodessa ja siihen vaihdettiin mäntiä ja muita kuluvia osia ja sitten koko moottori eli noista saat hiukan kuvaa mitkä on tulevat remontin kohteet ainakin jos on syötöt tapissa ja kierroksia nostettu  ;)

Taitaa mopoautojen matkamittarit valehdella reilusti sillä kyseinen hemmon pitäisi ajaa joka päivä yli kolme tuntia sillä mopo autollansa että 100 000 km  tulisi täyteen.
No kyllä se kuulemma sillä yötä päivää ajoikin ja 1tkm saattaa olla kuulemma jonkun kavereiden ajamaa  :o Mittarista en sen enempää tiedä mutta gps oli tasaisella tiellä näyttänyt joku reilu 80km/h.... Siinä vauhdissa ajettiin kuulemma tuurilla kun 60 on jo semmonen vauhti että tekis mielä höllätä  :D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Mopoautot
Japaniassa tehdään niitä mopoautoja, ja nykyisin euroopassakin, joilla kehuvat ajavansa yli miljoonankin kilometrin. Niiden tuotanto kattaa niin henkilömallit, kuin citymaasturit ja maasturitkin. Myös avolavamallit.

Nythän joku päivä sitten Toyota ilmoitti keskeyttävänsä euroopan tehtailla noiden mopoautojensa kokoamisen. Taisi Japanian infra mennä hiukka heikolle hapelle siinä reilu kuukausi sitten sattuneessa myllerryksessä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Mopoautot
Onko mitään nolompaa kun teini mopoautossa?  ???

Irtoo *****a, ja samalla kulkee kauratkin mukavasti.  :)
http://www.nettimoto.com/aixam/mopoauto/1036444

Viimeksi muokattu: 15.04.11 - klo:14:40 kirjoittanut pötsjölööm

mikkocu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Mopoautot
Onhan se ihan eri vehje ajella kun tunturi super sport vm- 84..
ite sillä ajelin 80 -luvun puolesvälis 15 kilsaa ammattikouluun karkkilaan..huonot sadekamppeet päällä ja avokypärällä..ei ollu sillo mittää goreteksii.. ;D
toista se on ajella mopoautoll jossa on lämmityslaitteet ja poppikonet.. ::)